اخبار داغ

50 درصد دعاوی کارگر و کارفرمایان به سازش ختم شد

50 درصد دعاوی کارگر و کارفرمایان به سازش ختم شد
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان گفت: 50 درصد دعاوی بین کارگر و کارفرمایان با میانجی‌گری اداره کار به سازش ختم می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیرافلاک، علی آشتاب در دیدار تعاونگران با نماینده ولی فقیه در استان لرستان اظهار داشت: ظرفیت ها و قابلیت‌های بخش اقتصادی و تبلیغ، کار گروهی و جمعی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: بهترین جا برای شکل گیری یک کار گروهی بخش تعاون است و اگر بخواهیم به شعار امسال مقام معظم رهبری تحقق بخشیم بایستی کار گروهی خوبی داشته باشیم.

,

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان عنوان کرد: در استان لرستان بیش از دو هزار و 800 تعاونی داریم که 28 هزار نیرو در این تعاونی ها فعالیت دارند که خود نشان دهنده ظرفیت بالای این نهاد در حل مشکلات است.

,

وی بیان کرد: در طرحی به عنوان کاج درصدد کاهش آسیب های اجتماعی هستیم به طوری که در پایان آن 25 درصد کاهش آسیب‌های اجتماعی واحدهای تولیدی را خواهیم داشت.

,

آشتاب با اشاره به مشکلاتی که بین کار فرمایان و کارگران وجود دارد گفت: 50 درصد دعاوی بین آن‌ها با میانجی‌گری اداره کار به سازش ختم می‌شود؛ با وجود منعقد شدن تفاهم نامه‌های مختلفی که در حوزه تعاون استان داریم جشنواره تعاونی های برتر و انتخاب 24 تعاونی برتر را داشته ایم که تعاونی فرهنگیان دورود از جمله آن‌ها بوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه