اخبار داغ

رئیس شورای شهرمیامی در گفتگو با مرآت:

نبود دارو در تنها داروخانه میامی مردم را رنج می دهد/ شهرستان میامی؛ فاقد بیمارستان

نبود دارو در تنها داروخانه میامی مردم را رنج می دهد/ شهرستان میامی؛ فاقد بیمارستان
رئیس شورای اسلامی شهرمیامی با بیان اینکه مردم این شهر با معضل فراهم نبودن دارو و عدم حضور پزشکان متخصص در مرکز درمانی مواجه اند، اظهار کرد: میامی فاقد بیمارستان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباسعلی اصغری رئیس شورای اسلامی شهرمیامی در گفتگو با خبرنگار مرآت، به معضلات بهداشت و درمان در این شهر اشاره کرد و گفت: مرکز درمانی این شهر پزشک متخصص ندارد و یا پزشکان کمتر در این مرکز حضور پیدا می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

وی با بیان اینکه مردم میامی با مشکل کمبود دارو در این شهر مواجه هستند، تصریح کرد: تنها داروخانه این شهر اکثر داروهای لازم را ندارد و مالک آن می گوید علوم پزشکی هنوز مجوز نداده تا داروهای لازم را بیاوریم.

,

رئیس شورای اسلامی شهر میامی افزود: پیش از این یک داروخانه در شهر وجود داشت ولی اخیر مالک آن، داروخانه جمع کرد و رفت و به جای آن دو ماهی می شود که داروخانه جدیدی راه اندازی شده ولی داروهای لازم را نمی آورند.

,

اصغری با تاکید بر اینکه مردم میامی با معضل فراهم نبودن دارو و عدم حضور پزشکان متخصص مواجه اند، اظهار کرد: خدمات درمانی مردم در یک مرکز درمانی صورت می گیرد که هرچند مردم این مرکز را به عنوان بیمارستان تلقی می کنند ولی در واقع بیمارستان نیست و میامی فاقد بیمارستان است.

,

وی بیان کرد: این مرکز درمانی فضای لازم برای اتاق های بستری و اتاق عمل را دارد ولی تجهیزات و البته مجوز برای فعالیت آن وجود ندارد.

,

رئیس شورای اسلامی شهرمیامی تصریح کرد: پیش از این در زمان دولت نهم یا دهم احداث بیمارستان 12 تختخوابی برای میامی مصوب شده بود ولی اجرایی نشد و در حد مصوبه ماند.

,

اصغری با اشاره به اینکه احداث بیمارستان 32 تختخوابی در دور اول سفر هیئت دولت یازدهم به استان سمنان مصوب شد، افزود: پروژه احداث این بیمارستان تاکنون 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

,

وی با بیان اینکه حدود 2 سال است پروژه احداث بیمارستان 32 تختخوابی میامی بر زمین مانده و هیچ عملیات عمرانی انجام نشده است، گفت: در دور دوم سفر هیئت دولت به استان سمنان 10 میلیارد تومان برای این بیمارستان مصوب شد ولی عملا اقدام خاصی مشاهده نمی شود.

,

رئیس شورای اسلامی شهرمیامی عدم آسفالت جاده میامی به جیلان را از دیگر معضلات مردم دانست و افزود: این جاده 20 کیلومتری حدود 2 سال پیش زیرسازی شد ولی همچنان در وعده آسفالت شدن مانده است و رنجش کشاورزان میامی را به دنبال دارد.

,

اصغری اضافه کرد: گرد وغباری که از این جاده خاکی بلند می شود بر روی محصولات کشاورزی باغات حاشیه جاده می نشیند و به کشاورزان ضرر زده است.

,

وی اظهار کرد: با آسفالت شدن جاده میامی- جیلان و تردد از این مسیر، حدود 50 کیلومتر از مسیر خودروهایی که به سمت شمال می روند کوتاهتر خواهد شد.

,

رئیس شورای اسلامی شهرمیامی، با بیان اینکه مسئولین عدم آسفالت این جاده را نبود قیر عنوان کردند، گفت: مسئولین امر ابتدا می گفتند برای بهسازی این جاده اعتبار نداریم و الآن که اعتبار تخصیص داده شده است می گویند قیر نیست.

,

اصغری با اشاره به اینکه استخر سرپوشیده میامی دردست احداث است، اذعان کرد: این استخر برای آموزش و پرورش بود که به سپاه واگذار شد و الآن نیز پروژه همچنان نیمه کاره مانده است.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه