اخبار داغ

جوابیه؛

پرونده واردات ۵۴۰ خودروی لوکس ارتباطی با مقامات ارشد آذربایجان غربی ندارد

پرونده واردات ۵۴۰ خودروی لوکس ارتباطی با مقامات ارشد آذربایجان غربی ندارد
روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی آذربایجان غربی با صدور جوابیه‌ای نسبت به گزارش اروم‌نیوز در خصوص پرونده ۵۴۰ خودروی لوکس وارداتی واکنش نشان داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، به دنبال انتشار گزارشی در مورد عزل یکی از مقامات ارشد آذربایجان غربی و اتفاقات چند روز پیش از این ماجرا در استان، روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی آذربایجان غربی با صدور جوابیه‌ای نسبت به گزارش اروم‌نیوز واکنش نشان داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز, اروم‌نیوز,

طبق قانون مطبوعات، متن این جوابیه عینا در زیر می‌آید:

,

بسمه تعالی

,

جوابیه

,

مدیر مسئول محترم سایت خبری اروم نیوز

,

با سلام و احترام

,

به اطلاع می رساند پیرو درج خبر با تیتر “خداحافظی اجباری یکی از مقامات ارشد آذربایجان غربی با مدیریت/ ارتباط پرونده واردات غیرقانونی ۵۴۰ خودروی لوکس با عزل آقای خاص چیست؟!” به اطلاع می رساند پرونده واردات ۵۴۰ دستگاه خودروی لوکس با استفاده از کارت بازرگانی یک روستایی با هدف فرار مالیاتی و مربوط به سال های ۹۲ و ۹۳ بوده و هیچ ارتباطی با مقامات ارشد استان ندارد. چنانچه در متن خبر اصلی نیز تصریح شده، این پرونده یکی از پرونده های قابل توجه فرار مالیاتی استان است.

,

لازم به ذکر است این پرونده طی بیش از یک سال گذشته از پرونده های مفتوح و در حال پیگیری دادگستری استان آذربایجان غربی بوده و روند بررسی ادامه دارد.

,

مقتضی است طبق قانون مطبوعات، هر چه سریعتر نسبت به انتشار جوابیه مبنی بر تکذیب خبر فوق در سایت خبری تحلیلی اروم نیوز در بخش تاپ خبر (نظیر خبر اصلی) و در صفحه اول اقدام نمایید.

,

روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی آذربایجان غربی

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه