اخبار داغ

دبیر قرارگاه مطالبه‌گری شهید احمدی روشن استان اردبیل؛

برخورد قانونی با سلبریتی های حاشیه ساز، مطالبه امروز جامعه است/ صنف سلبریتی‌ها راه‌اندازی شود

برخورد قانونی با سلبریتی های حاشیه ساز، مطالبه امروز جامعه است/ صنف سلبریتی‌ها راه‌اندازی شود
دبیر قرارگاه مطالبه گری شهید احمدی روشن استان اردبیل خواستار راه اندازی صنف سلبریتی ها در کشور شد و گفت: با ضابطه مند شدن فعالیت های سلبریتی ها در کنار برخورد قانونی با افراد حاشیه ساز، آرامش نیز در کشور پایدارتر خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سجاد گلی دبیر قرارگاه مطالبه گری احمدی روشن استان اردبیل در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، به ماجرای سلبریتی ها و دامن زدن برخی افراد سرشناس به مسائل اجتماعی اشاره کرد و گفت: این تحرکات جای تأمل دارد که چرا اینگونه افراد به جای پرداختن به امور داخل در تخصص خود، با دخالت‌های بی‌جا و اظهار نظرهای بی‌مبنا آن هم بدون داشتن اطلاعات کافی ، زمینه های التهاب در جامعه را فراهم کرده و موجب سلب آرامش از اجتماع می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,
وی با بیان اینکه کار کارشناسی به این سادگی نیست که هر اتفاقی که می‌افتد هر کس اظهار نظر کند و خود را کارشناس خطاب کند، گفت: جنجال‌ها یکی بعد از دیگری به وجود می‌آیند و از بین می‌روند و این مسائل فقط به فضای تنش و اضطراب در جامعه دامن می‌زند و هیچ مشکلی را حل نمی‌کند.
,

دبیر قرارگاه مطالبه گری احمدی روشن اردبیل درباره تاثیرگذاری بازیگران در جامعه و مسؤولیت اجتماعی آن‌ها  نیز گفت: همه ما مسئول هستیم و فرد باید در دل خود انقدر احساس مسئولیت کند که درباره قضیه‌ای که صلاحیتی ندارد، صحبت نکند.

,

وی در ادامه سخنان خود به نقش سازنده سلبریتی ها در اجتماع نیز اشاره کرد و گفت: بازیگران و سلبریتی های ما می توانند با تبلیغ کالاهای ایرانی در حمایت از تولید ملی ایفای نقش کنند تا اینکه با اظهارنظرهای ناپخته به مشکلات دامن بزنند.

,

این فعال اجتماعی اردبیل در ادامه سخننا خود خواستار تشکیل صنف ویژه سلبریتی در کشور شد و گفت: با ضابطه مند شودن فعالیت افراد مشهور در فضای حقیق و مجازی در واقع بسیاری از حاشیه های ایجاد شده در اجتماع برچیده خواهد شد چراکه فرد در برابر فعالیت خود احساس مسئولیت کرده و جوابگوی اعمال خود خواهد شد.

,

گلی در بخش دیگری از سخنان خود خواستار مجازات افراد پرحاشیه  و مسئله ساز برای نظام  و انقلاب شد و گفت: دادستانی کشور در این زمینه  بدون هیچ گونه ملاحظه سیاسی باید با رسانه هایی که قصد بر هم زدن امنیت ملی را دارند برخورد کند. رسانه هایی که از پول بیت المال تغذیه می‌کنند ولی بر علیه امنیت ملی مطالبی کذب را منتشر می‌کنند تا افکار عمومی را خدشه دار کند.

,

وی سابقه این معدود رسانه ها را متذکر شد و گفت: رسانه ای مانند خبرآنلاین که از بیت المال تغذیه می شود ولی مطالب نادرست  وشبه ناک را منتشر می کند باید تاوان اعمال خود را بدهد تا برای سایرین درس عبرتی شود که بدون سند و مدرک به جنجال افرینی دست نزنند.

,

دبیرقرارگاه مطالبه گری احمدی روشن اردبیل در ادامه سخنان خود به شبه پراکنی برخی شخصیت ها نیز اشاره کرد و گفت: متاسفانه شاهد هستیم برخی از نمایندگان فعلی مجلس علی‌رغم اینکه خبر حبس از سوی مراکز ذیصلاح تکذیب شده در میدان دشمنان انقلاب اسلامی گام می‌گذارند و با تکرار حرف های بی اساس باعث التهاب در جامعه می شوند و دشمنان خارجی نیز  از آب گل‌آلود ماهی می‌گیرند.

,

گلی خواستار اقدام سریع و قاطع و انقلابی قوه قضائیه در این خصوص شد و گفت: در شرایط فعلی باید جلوی رسانه‌های التهاب آفرین و افرادی را که سعی دارند با انتشار مطالب بی‌پایه و اساس در جامعه ایجاد مسئله کنند تا دشمنان خارجی موج سواری کنند گرفته شود.

,

انتهای پیام/ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه