اخبار داغ

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی خبر داد:

احداث لاین دوم محور سبزوار- خوشاب با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان

احداث لاین دوم محور سبزوار- خوشاب با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه احداث لاین دوم محور سبزوار به خوشاب با سرعت مناسبی در حال اجرا است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رمضانعلی سبحانی فر در گفتگوبا صبح توس؛ با بیان اینکه پروژه احداث لاین دوم محور سبزوار به خوشاب با اعتباری بالغ بر 15میلیارد ریال در حال اجرا است اظهارداشت: از جمله مصوبات سفر رئیس جمهور به استان خراسان رضوی تخصیص اعتبار برای اجرایی شدن این پروژه بوده است که در حال حاضر اجرا می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

نماینده مردم سبزوار در ادامه با اشاره به اینکه این محور دارای تردد زیاد و ترافیک سنگین تریلی های ترانزیت و بخشی از مسیر بین الملی است تصریح کرد: ساخت و بهره برداری از لاین دوم این مسیر نقش مهمی درکاهش تصادفات و ایمن شدن محورهای مواصلاتی سبزوار خواهد شد.

,

وی همچنین به اجرای پروژه راه آهن سبزوار اشاره کرد و افزود: ساخت ایستگاه راه آهن آغاز شده است و تا پایان سال و یا ابتدای سال آینده راهآهن سبزوار به بهره برداری می رسد.

,

سبحانی همچنین با بیان اینکه مسیر راه آهن از نزدیک روستاهای قره قلی و باغجر می گذرد ادامه داد: ساخت یک ایستگاه نیز درنزدیک این روستا در دستور کار قرار گرفته است.

,

وی ادامه داد: حل مشکلات آب این دو روستا نیز با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان انجام شده و بخش کمی از این مشکل باقی مانده که دراینده نزدیک حل خواهد شد.

,

گفتنی است محور سبزوار خوشاب به علت دو طرفه بودن و بار ترافیک سنگین هر ساله شاهد تصادفات با تلفاتی جانی است.

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه