اخبار داغ

هشدار مدیریت بحران استان کردستان؛

خودداری مردم از تردد غیرضروری در سه روز آینده به دلیل شدت وزش باد

خودداری مردم از تردد غیرضروری در سه روز آینده به دلیل شدت وزش باد
سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری کردستان از مردم خواست که در روزهای دوشنبه تا چهارشنبه به دلیل وزش شدید باد و گرد و خاک و احتمال حوادث ناگهانی از ترددهای غیرضروری خودداری کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد فلاحی در گفت‌وگو با خبرنگار کُردتودی، با اشاره به گذر جریانات ناپایدار از سطح استان درروزهای دوشنبه تا چهارشنبه (25 الی 27 تیرماه 98)، به مردم استان هشدار داد که مراقب رفت و آمدهای خود باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

وی افزود: در ساعات بعدازظهر امروز تا اواخر روز چهارشنبه وزش باد قابل ملاحظه و گاهی شدیید در سطح استان اتفاق می افتد و همچنین در این مدت بخشی از گرد و خاک تشکیل شده بر روی عراق و سوریه و انتقال آن به استان موجب کاهش کیفیت هوا و دید می شود و باید نهادهای مرتبط آمادگی مقابله با این شرایط را داشته باشند.

,

فلاحی تدکید کرد این وضعیت ناپایدار در تمام استان اتفاق می افتد اما در زرینه، دیواندره، هزارکانیان، بیجار، قروه و نواحی مرتفع استان چشمگیرتر خواهد بود.

,

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری کردستان تأکید کرد: این شرایط ناپایدار موجب اختلال در فضای باز و کار در ساختمان های مرتفع و احتمال ریزش دیوارها و نماهای فرسوده و نیمه کاره می شود.

,

وی از مردم استان خواست که در این مدت سه روزه از تردد و فعالیت در مجاورت ساختمان های نیمه کاره، فرسوده و درختان کهنسال و سمپاشی و محلول پاشی خودداری کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه