اخبار داغ

مسئول جهاد سازندگی بسیج دانشجویی گیلان خبر داد؛

آماده باش گروه های واکنش سریع جهادی در آستانه فصل بارش/ ۵ مسکن محرومین در هفته دفاع مقدس افتتاح می شود

آماده باش گروه های واکنش سریع جهادی در آستانه فصل بارش/ ۵ مسکن محرومین در هفته دفاع مقدس افتتاح می شود
مسئول جهاد سازندگی بسیج دانشجویی گیلان با اشاره به فعالیت ۳۵ گروه جهادی در استان گیلان، گفت: در سال جاری ۳ هزار و ۲۰۰ نفر روز اعزام در پنج عرصه مهم عمران و آبادانی، بهداشت و درمان، فرهنگی و آموزشی، اقتصاد و اشتغال انجام شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدحسین جعفری در گفت و گو با خبرنگار ۸دی با اشاره به فعالیت های گروه های جهادی گیلان، اظهار کرد: در سال جاری سه هزار و ۲۰۰ نفر روز اعزام در پنج عرصه مهم عمران و آبادانی، بهداشت و درمان، فرهنگی و آموزشی، اقتصاد و اشتغال انجام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,

وی افزود: بخشی از ظرفیت ها یمان در حوزه اجتماعی در حاشیه شهرها به خصوص حاشیه شهر رشت فعال هستند.

,

مسئول جهاد سازندگی بسیج دانشجویی گیلان، بیان کرد: ما در حوزه مرمت مسکن محرومین، آموزش اقتصادی، خانوار و صنایع دستی فعالیت داشته ایم و بیشتر کار ما مرمت خانه محرومین است.

,

جعفری بیان کرد: گروه های واکنش سریع را با توجه به نزدیکی به فصل بارش در این راستا اعزام می کنیم تا در فصول سرما در آماده باش باشند و خدمات ارائه دهند.

,

 

,

** فعالیت ۳۵ گروه جهادی در بسیج دانشجویی گیلان

, ** فعالیت ۳۵ گروه جهادی در بسیج دانشجویی گیلان, ** فعالیت ۳۵ گروه جهادی در بسیج دانشجویی گیلان,

وی با بیان اینکه ۳۵گروه جهادی فعال در سطح استان داریم، اضافه کرد: تا پایان سال تعداد آن به ۴۵ گروه خواهد رسید.

,

مسئول جهاد سازندگی بسیج دانشجویی گیلان با اشاره به ساخت منبع آبرسانی و بهسازی چشمه ها در روستاهای گیلان توسط جهادگران بسیجی، افزود: تکمیل مسکن محرومین هم در حال انجام است.

,

جعفری با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس پنج مسکن محروم در سطح استان افتتاح می کنیم، تصریح کرد: ۲ مسکن در تالش، یک مسکن در آستانه اشرفیه، لاهیجان و رشت افتتاح می شود و یک مسکن محرومین هم تا پایان مهر در فومن افتتاح می شود و دو مسکن در حال تکمیل هم در انزلی داریم.

,

وی با بیان اینکه دوستان ما علاقه به همکاری بیشتر دستگاه های اجرایی استان هستند، اضافه کرد: امسال ستاد پشتیبانی از اردوهای جهادی در استان تشکیل دادیم و توانستیم به هماهنگی خوبی برسیم.

,

مسئول جهاد سازندگی بسیج دانشجویی گیلان با تأکید بر اینکه شش ماه دوم سال بیشتر برنامه های ما در حاشیه شهر است، اظهار کرد: اردوهای جهادی با اردوهای تداومی یک تا سه روزه ادامه دارد.

,

وی خاطرنشان کرد: اگر مردم در حاشیه شهر و مناطق روستایی کمک کنند، کارهای محرومیت زدایی با مساعدت آنها بهتر انجام می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه