اخبار داغ

همزمان با بازگشایی مدارس؛

دبیرستان دخترانه علوم و معارف اسلامی صدرا در گرگان افتتاح می شود

دبیرستان دخترانه  علوم و  معارف اسلامی  صدرا در گرگان افتتاح می شود
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: ساختمان دبیرستان دخترانه علوم و معارف اسلامی صدرا همزمان با بازگشایی مدارس با حضور مسئولان کشوری و استانی در گرگان افتتاح می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کلاس بیست؛ حجت الاسلام نورالله ولی نژاد امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: راه اندازی دبیرستان معارف صدرا یکی ماموریت های مهم  سازمان تبلیغات اسلامی با رویکرد تربیت نیروی انسانی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلاس بیست؛,

وی افزود: استان گلستان تنها از دو دبیرستان معارف صدرا برخوردار است که یکی در بخش دختران و دیگری در بخش پسران فعالیت می کند.

,

مدیر کل تبلیغات  اسلامی گلستان تصریح کرد:به مدت بیش از ده  سال است که این دو دبیرستان در مرکز استان افتتاح شده است که در تمامی سال ها در ساختمان استیجاری فعالیت می کرد.

,

وی ادامه داد: دبیرستان دخترانه 6 کلاسه معارف صدرا با همت مسئولان و خیرین  در روز سه شنبه همزمان با روز بازگشایی مدارس افتتاح می شود.

,

ولی نژاد اظهار کرد: برای ساخت این پروژه در سال 93 مبلغ یک میلیارد و 400 میلیون تومان اعتبار از محل استانی در نظر گرفته شده بود که این مبلغ در سال 98 به سه میلیارد و 500 میلیون تومان رسید.

,

وی با اشاره به اینکه محدودیت هایی چون  نبود فضای مناسبت ساختمانی و تامین اعتبار  منابع  لازم باعث شد تا دانش آموزان کمتری را جذب کنیم، یادآورشد: اگر مشکل ساختمان در سطح استان برطرف شود این آمادگی وجود دارد نسبت به ایجاد مدرسه معارف در شهرستان ها استان اقدام کنیم و دانش آموزان بیشتری را تحت تعلیم قرار دهیم.

,

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: امسال زمینه راه اندازی دبیرستان معارف صدرا در شهرستان گنبد فراهم شده بود اما به دلیل برخی از مشکلات این اتفاق رخ نداد.

,

وی با بیان اینکه خیران نقش مهمی در جذب اولیه اعتبار این پروژه برعهده داشتند، یادآورشد:نمایندگان مجلس،استانداری گلستان و سازمان مدیریت و نو سازی مدارس  در دوره های مختلف برای جذب اعتبار و ساخت این دبیرستان تلاش های  زیادی انجام دادند.

,

ولی نژاد اظهار کرد: با توجه به اینکه مدرسه پسرانه در ساختمان استیجاری فعالیت می کند می طلبد همکاری بیشتری از سوی مسئولان صورت گیرد تا ساختمانی در شهر گرگان ساخته شود.

,

وی در خصوص خروجی این دبیرستان، گفت: با توجه به تعلیمی که در دبیرستان معارف صدرا صورت می گیرد صد در صد دانش آموزان در مقاطع دانشگاهی حوزه  قبولی دارد.

,

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان خاطرنشان کرد:دبیرستان دخترانه معارف صدرا با حضور رئیس دبیرستان معارف کشور، مدیر تسنیم کشور، استاندار گلستان و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی در گرگان افتتاح می شود.

,

گفتنی است این فضای آموزشی در 1311 متر مربع، دارای کتابخانه، سالن جلسات ، اتاق مطالعه، نماز خانه و  تا 10 کلاس قابل افزایش است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه