اخبار داغ

تاکید رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد بر تشدید نظارت بر بازار/ نباید فرصت سوء استفاده برای سودجویان فراهم شود

تاکید رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد بر تشدید نظارت بر بازار/ نباید فرصت سوء استفاده برای سودجویان فراهم شود
رئیس کل دادگستری استان در دیدار با کارکنان حوزه قضایی گچساران لزوم توجه به مشکلات شهروندان را مورد تأکید قرار داد وگفت: همکاران گرامی با همکاری اداره تعزیرات حکومتی ،تشدید نظارت بر بازار و بهداشت عمومی را مورد توجه جدی قرار داده تا فرصت سوء استفاده برای سودجویان فراهم نشود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب جنوب، رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد به همراه جمعی از معاونانش با قضات و کارکنان این حوزه قضایی در گچساران دیدار و گفتگو کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  آفتاب جنوب,

ضرورت نظارت های درون سازمانی

, ضرورت نظارت های درون سازمانی,

حسن نگین تاجی در جمع همکاران قضایی این شهرستان به نظارت های درون سازمانی در دستگاه قضایی اشاره کرد و افزود: این نظارت ها موجب سلامت قضات و کارکنان است و می توان گفت به نفع خودمان و مردم است.

,

نظارت بر رعایت حقوق مردم

, نظارت بر رعایت حقوق مردم,

مقام ارشد قضایی استان لزوم نظارت در رعایت حقوق عامه در سطح جامعه را یکی از اولویت های دستگاه قضایی در استان برشمرد و اظهار کرد: همانطور که قبلاً نیز گفته ام نظارت بررعایت حقوق عامه وظیفه قانونی قوه قضائیه است و ملاک دادگستری در این راه ، قانون است.

,

تشدید نظارت بر بازار و بهداشت عمومی

, تشدید نظارت بر بازار و بهداشت عمومی,

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد لزوم توجه به مشکلات شهروندان را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: همکاران گرامی با همکاری اداره تعزیرات حکومتی ،تشدید نظارت بر بازار و بهداشت عمومی را مورد توجه جدی قرار داده تا فرصت سوء استفاده برای سودجویان فراهم نشود.

,

پیشگیری از قاچاق دام

, پیشگیری از قاچاق دام,

نگین تاجی درادامه با بیان اینکه شهرستان گچساران به سبب اینکه محل سکونت عشایر در نیمه دوم سال تا اردیبهشت ماه است ،گفت: با برنامه ریزی و هماهنگی با ادارات و سازمان های ذیربط نسبت به برنامه ریزی و پیشگیری از قاچاق دام به خارج از کشور اقدام تا قاچاق دام باعث نشود زمینه تولید فراورده های دامی کاهش یابد.

,

در این بازدید، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ،2 نفر از معاونین ،مسئول واحد نظارت و ارزشیابی قضات ، رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان و رئیس دادگستری و دادستان این شهرستان در معیت رئیس کل دادگستری استان از شعب محاکم حقوقی و جزایی و دادسرا عمومی و انقلاب شهرستان گچساران بازدید کردند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه