اخبار داغ

مدیرکل اوقاف لرستان:

طرح «مهر تحصیلی» در لرستان اجرا شد

طرح «مهر تحصیلی» در لرستان اجرا شد
مدیرکل اوقاف لرستان از اجرای طرح «مهر تحصیلی» در لرستان خبرداد و گفت: در قالب این طرح ۱۲۰۰ بسته لوازم التحریر و سایر وسایل مورد نیاز تحصیلی به دانش آموزان مناطق محروم اهدا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمد جواد عباس‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: طرح مهر تحصیلی برنامه‌ای حمایتی جهت کمک به دانش‌آموزان بی بضاعت و نیازمند است که هر ساله در آستانه بازگشایی مدارس و با شناسایی دانش‌آموزان از طریق آموزش و پرورش، موسسات خیریه و اداره بهزیستی از سوی اداره اوقاف و امور خیریه اجرا می‌شود تا بتوانند با روحیه خوبی سال جدید را شروع کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,


وی با اشاره به اینکه در راستای اجرای طرح مهر تحصیلی امسال هزار و ۲۰۰ بسته لوازم التحریر تهیه شده و در اختیار دانش آموزان قرار گرفته است افزود: ۶۰۰ بسته متعلق به دانش آموزان مقطع ابتدایی و مابقی متعلق به دانش آموزان دوره متوسطه وراهنمایی است و وسایلی چون کیف، کفش و لباس بین آنها توزیع شده است.

,
,


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان لرستان تصریح کرد: ارزش ریالی بسته‌های اهدایی حدود ۱۰۰میلیون تومان بوده است که از محل درآمد موقوفات منطبق با کمک به دانش آموزان بی بضاعت در شهرستان‌ها تهیه شده است.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه