اخبار داغ

راوی دفاع مقدس:

اقدامات خوبی برای تردد جانبازان نابینا در خیابان‌ها انجام شده است/ رسیدگی به جانبازان نباید محدود به مناسبت‌های تاریخی شود/ مشهد فقط ۴۰ جانباز دارد؟

اقدامات خوبی برای تردد جانبازان نابینا در خیابان‌ها انجام شده است/ رسیدگی به جانبازان نباید محدود به مناسبت‌های تاریخی شود/ مشهد فقط ۴۰ جانباز دارد؟
غلامحسین رهباردار خراسانی گفت: رسیدگی و سرکشی از جانبازان نباید محدود به هفته دفاع مقدس، روز جانباز و دهه فجر شود و متأسفانه بسیاری از جانبازان نابینا و نخاعی ما به دلیل مشکلاتی که دارند حتی رنگ آفتاب را ندیده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامحسین رهباردار خراسانی، راوی دفاع مقدس و جانباز روشندل 70 درصد مشهدی در گفت‌وگو با صبح توس اظهار کرد: توکل به خدا و مقاومت رمز پیروزی رزمندگان ما در 8 سال دفاع مقدس بود و ما شاهد آن بودیم که در سخت‌ترین زمان‌های جنگ نیز صفا و صمیمیت در میان رزمندگان ما موج می‌زد و این عوامل همگی دست‌به‌دست هم دادند تا شاهد پیروزی جبهه‌های حق علیه باطل بودیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با تأکید بر اینکه امروز ما نباید اجازه دهیم خون شهدای ما پایمال شود، افزود: خانواده شهدا و جانبازان ما ارزششان بسیار بالاست و وظیفه ما این است که یاد و خاطره شهدا را در جامعه زنده نگه داریم و نگذاریم ارزش‌هایی که شهدا برای حفاظت از آن‌ها خون خود را اهدا کردند، امروز زیر پا گذاشته شود.

,

این جانباز 70 درصد مشهدی گفت: دفاع مقدس به من درس رشادت، ایثار و ازخودگذشتگی داد و خاطره جانبازیم که مین در دستانم منفجر و باعث قطع دستان و نابینایی‌ام شد، شیرین‌ترین خاطره من از دفاع مقدس است.

,

رهباردار خراسانی ضمن انتقاد از عملکرد مسئولان در خصوص رسیدگی به جانبازان و ایثارگران، گفت: رسیدگی و سرکشی از جانبازان نباید محدود به هفته دفاع مقدس، روز جانباز و دهه فجر شود و متأسفانه بسیاری از جانبازان نابینا و نخاعی ما به دلیل مشکلاتی که دارند حتی رنگ آفتاب را ندیده‌اند.

,

وی ادامه داد: متأسفانه هر مسئولی که وارد مشهد می‌شود و می‌خواهد به جانبازان سری زده باشند به آسایشگاه امام خمینی می‌روند و تنها از 40 جانبازی که در آنجا اقامت دارند عیادت می‌کنند؛ حال سؤال من اینجاست که آیا مشهد فقط همین 40 جانباز را دارد؟! و آیا دیگر جانبازان ما نیازی به عیادت ندارند.

,

این جانباز 70 درصد مشهدی یادآور شد: متأسفانه به دلیل اینکه مجتمع فرهنگی مختص جانباز نداریم و فرهنگی سازی در خصوص تکریم جانبازان در جامعه انجام‌نشده است، بسیاری از جانبازان رغبتی برای بیرون آمدن از خانه خود ندارند که این شرمی برای مسئولان ما است.

,

رهباردار خراسانی ضمن تشکر از اقدامات شهرداری جهت مناسب‌سازی مبلمان شهری، گفت: خوشبختانه اقدامات بسیار خوبی برای تردد جانبازان نابینا در خیابان‌ها ایجاد شده است که کمک شایانی به نابینایان عزیز ما می‌کند.

,

وی نیز در خصوص مناسب‌سازی وسایل نقلیه عمومی برای تردد جانبازان، افزود: مأموران حمل نقل عمومی مشهد در مترو و اتوبوس‌رانی برخورد بسیار خوبی با ما جانبازان دارند و کمال همکاری را با ما انجام می‌دهد تا ما با مشکلی مواجه نشویم.

,

این جانباز 70 درصد مشهدی، تصریح کرد: امروز نیازمند مدیریت جهادی هستیم و همان‌طور که ما در جبهه‌های حق علیه باطل توانستیم با تکیه بر نیروهای جوان، توکل بر خدا و مدیریت جهادی جنگ را به پیش ببریم و امروز نیز باید همین اتفاقات بیفتد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه