اخبار داغ

امام جمعه موقت کرمانشاه:

گفتمان مقاومت راهکار اصلی مقابله با دسیسه‌های دشمن است

گفتمان مقاومت راهکار اصلی مقابله با دسیسه‌های دشمن است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله محمد حجتی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان را مایه پیروزی دانست و اظهار داشت: در 8 سال دفاع مقدس با صبر و مقاومت توانستیم در مقابل دشمنان تا دندان مسلح به پیروزی دست پیدا کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز ,

وی گفتمان «مقاومت» در مقابل دشمن را راهبرد اساسی موفقیت معرفی کرد و گفت: هر کشور و حکومتی که از طرف دشمن مورد تهاجم نظامی، فرهنگی و یا اقتصادی قرار گیرد با مقاومت می تواند بر همه دسیسه های آنها فائق بیاید.

,

امام جمعه موقت کرمانشاه افزود: تسلیم شدن در برابر تهاجمات دشمن، خواری و ذلت به همراه دارد و چنین امری در دین اسلام جایگاهی ندارد.

,

آیت الله حجتی خاطرنشان کرد: ایستادگی و مقاومت در مقابل ظلم و زور دشمنان یکی از ارزشمندترین مواردی است که از مکتب امام حسین(ع) آموختیم و لذا از پشتوانه محکمی برخوردار است.

,

وی به شرایط سخت جنگ اقتصادی دشمن اشاره کرد و بیان داشت: گفتمان مقاومت نه تنها در جنگ نظامی می تواند منجر به پیروزی شود بلکه در جنگ اقتصادی نیز حرف اول را می زند و برای ما اقتدار را به دنبال خواهد داشت.

,

امام جمعه موقت کرمانشاه اظهار داشت: امروز با تکیه بر مقاومت و ایستادگی در همه عرصه ها به مرحله بازدارندگی رسیدیم و می بینیم که کشور ما در منطقه بالاترین جایگاه را دارد و شعار نه غربی نه شرقی امام(ره) را جامه عمل پوشاندند.

,

آیت الله حجتی به مقاومت اسلامی در کشورهای لبنان، یمن، سوریه و ... اشاره کرد و گفت: امروز تقویت گفتمان مقاومت در منطقه سبب تقویت نظام جمهوری اسلامی است و روز به روز بر اقتدار این کشور افزوده می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه