اخبار داغ

فرماندار شهرستان زنجان:

لزوم مشارکت جدی دستگاه‌ها برای مراسم اربعین/ نباید بی‌تفاوت به نیازهای جامعه باشیم

لزوم مشارکت جدی دستگاه‌ها برای مراسم اربعین/ نباید بی‌تفاوت به نیازهای جامعه باشیم
فرماندار شهرستان زنجان بر لزوم مشارکت جدی دستگاه‌ها برای مراسم اربعین تاکید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; رضا عسگری امروز در جلسه شورای اداری شهرستان زنجان با گرامیداشت یاد و نام شهدا و رزمندگان دفاع مقدس اظهار کرد: اگر اکنون امنیت، پیشرفت و عزتی است، مرهون جان فشانی های دوران دفاع مقدس است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه کشور به تنهایی در مقابل دشمنی ایستاد که از طرف بیشتر کشورها حمایت می‌شد، ابراز کرد: کل کمک عربستان به رژیم بعث عراق به صورت مالی دو برابر کل هزینه ایران در دفاع مقدس بود.

,

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه رزمندگان ما به تاسی از آموزه های عاشورایی در مقابل این دشمن ایستادند، گفت: در طول این ۸ سال مقاومت، ایثارگری ها این دوران یادآور ایثارگری های صدر اسلام بود.

,

وی با بیان اینکه مهمترین ویژگی جنگ بعد معنوی و ارزشی جنگ بود، خاطرنشان کرد: ما نمادهای ارزشمندی در دفاع مقدس داریم.

,

عسگری بیان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت نه تنها در جبهه ها بود بلکه این فرهنگ در جامعه نیز گسترش یافت و در پشت جبهه هم مردم از انقلاب دفاع کردند و این افتخار ماندگار شد که بعد از ۸ سال جنگ نابرابر یک وجب از خاک کشور در دست دشمن نماند.

,

وی تصریح کرد: نتیجه اصلی دفاع مقدس خودباوری بود که در جامعه تزریق شد و جوانان به این باور رسیدند که می توانند مقاومت کنند.

,

فرماندار زنجان با اشاره به خودباوری ایجاد شده در نیروهای مسلح کشور ادامه داد: در حالی که ما نه وابسته به غربیم و نه شرق به این سطح از پیشرفت دفاعی رسیدیم که نمونه آن را در سرنگونی پهپاد آمریکایی دیدیم.

,

وی با بیان اینکه امروز یمنی ها به تاسی از نیروهای مسلح ما با تولیدات خودشان عربستان را مستاصل کرده اند، عنوان کرد: مردم و بسیجیان امروز به کمک مشکلات همنوعان خود می آیند که اینها از دستاوردهای دفاع مقدس است و در این راستا وظیفه ما پاسداری از ارزشهای انقلاب و توجه به نیازهای مردم است.

,

عسگری با اشاره به اینکه بی تفاوت به نیازهای جامعه نباشیم، گفت: امرور بی تفاوتی پذیرفته نیست و باید همه پای کار باشند.

,

وی با تاکید بر لزوم مشارکت دستگاه‌ها برای مراسم اربعین اظهار کرد: ما هرچه داریم به برکت فرهنگ عاشورایی است و در این راستا مدیران ما باید در حوزه اربعین تمام تلاش خود را به کار گیرند.

,

این مسئول با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته برای انتخابات از هفته آینده جلسات هماهنگی برگزار خواهد شد و همچنین آغاز کلاسهای آموزشی را نیز خواهیم داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه