اخبار داغ

سخنگوی هیات رئیسه مجلس:

عملکرد وزارتخانه نیرو با منطق مدیریت همخوانی ندارد

عملکرد وزارتخانه نیرو با منطق مدیریت همخوانی ندارد
سخنگوی هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه عملکرد وزارتخانه نیرو خیلی با منطق مدیریت همخوانی ندارد، گفت: باتوجه به ردیف اعتباری که در بودجه در نظر گرفته شده است، اما روند اجرای پروژه ها کند یا متوقف است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسدالله عباسی در گفت و گو با خبرنگار 8دی با اشاره به وضعیت شهرستان رودسر و املش، اظهار کرد: باوجود بارندگی ها بخشی از آب شرب مردم ما قطع می شود چون منبع و منشاء آب از چشمه است و بخشی از روستاها این قطعی را دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, 8دی ,

وی افزود: بارها به وزیر نیرو این مشکل را منتقل کرده ایم تا با اقداماتی نظیر احداث چاه و ایجاد مخازن این مشکل را رفع کنند ولی کماکان این معضل پابرجا است و انتظار ما از وزارت نیرو رفع هر چه سریعتر مشکل است.

,

 

,

** شرکت آب منطقه ای بسیار ضعیف عمل کرده است

, ** شرکت آب منطقه ای بسیار ضعیف عمل کرده است, ** شرکت آب منطقه ای بسیار ضعیف عمل کرده است,

نماینده رودسر و املش در مجلس با تأکید بر اینکه سیلاب ها در سال گذشته و اوایل امسال باعث طغیان برخی رودخانه ها و ایجاد خساراتی شده است، تصریح کرد: متأسفانه شرکت آب منطقه ای طبق شیوه نامه بسیار ضعیف عمل کرده و نگرانی هایی برای مردم حاشیه رودخانه ها و ایجاد کرده است.

,

عباسی با اعتراض به عملکرد وزارت نیرو، اضافه کرد: چرا وزارت نیرو که متولی این کار است ضعیف عمل می کند و طی سال های متمادی باوجود تأمین اعتبار برای این پروژه ها روند تکمیل آن ها به کندی در حال انجام است.

,

وی با بیان عملکرد این وزارتخانه خیلی با مدیریت جهادی و منطق مدیریت همخوانی ندارد، تصریح کرد: ما و مردم این منطقه در این رابطه نگران هستیم زیرا باتوجه به ردیف اعتباری که در بودجه در نظر گرفته شده است، اما روند اجرای پروژه ها کند یا متوقف است.

,

نماینده رودسر و املش در مجلس، گفت: انتظار ما از بنیاد مسکن و آب منطقه ای سرعت دادن بیشتر به حل مشکلات است تا در آینده شاهد اتفاقات دیگری نباشیم.

,

 

,

** تأخیر در اجرای پروژه های راه روستایی در 6ماهه اول سال به دلیل کمبود قیر و اعتبار

, ** تأخیر در اجرای پروژه های راه روستایی در 6ماهه اول سال به دلیل کمبود قیر و اعتبار, ** تأخیر در اجرای پروژه های راه روستایی در 6ماهه اول سال به دلیل کمبود قیر و اعتبار,

عباسی افزود: شش ماه اول سال با توجه به شرایط مساعد جوی برای انجام پروژه های راه روستایی موقعیت خوبی بود اما به دلیل کمبود قیر و اعتبار مناسب این فرصت را از دست دادیم و الان که بارش ها را آغاز شده است حرکاتی در رابطه با این پروژه ها شروع کردند که با منطق اجرای پروژه ها سازگاری ندارد.

,

نماینده رودسر و املش در مجلس تصریح کرد: این پروژه ها در استان های شمالی و مناطق سردسیر باید در تابستان انجام شود اما به تأخیر افتاده و مشکلاتی را هم ایجاد کرده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه