اخبار داغ

زاکانی در یزد:

بیانیه گام دوم، برنامه نوسازی انقلابی برای تشکیل دولت اسلامی است

بیانیه گام دوم، برنامه نوسازی انقلابی برای تشکیل دولت اسلامی است
نماینده سابق مردم تهران در یادوار شهدای کارمند یزد گفت: بی شک ایران الگوی کاملی برای سایر ملل خواهد شد و بر بام دنیا خواهد نشست به شرطی که در مسیر شهدا ثابت قدم بمانیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی شامگاه امروز در یادواره شهدای کارمند استان یزد، اظهارداشت: در زمان ظهور انقلاب اسلامی، جهان به دو قطب آمریکا و شوروی مبتنی بود و هر کسی مجبور بود بر یک طرف تکیه بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

دکتر علیرضا زاکانی افزود: تنها نقطه مشترک این دو قدرت شرق و غرب، نابودی و جلوگیری از رشد انقلاب اسلامی بود و انقلاب اسلامی از همان ابتدا یکی پس از دیگری توطئه های این دشمنان را کنار زد و مدل جدیدی را ارائه کرد.

,

وی ادامه داد: نگاه به فعالیت استکبار و آمریکا در دهه های 60، 70 و 80 به خوبی نشان می دهد سیاست ها و نقشه های دشمنان روز به روز شکسته خورده تر و محدود تر شده و سیر قهقرایی جدی نظام سلطه سرعت بیش از پیش گرفته است.

,

نماینده سابق مجلس تصریح کرد: تقابل جدی استکبار و در راس آن آمریکا در دو دهه 70 و 80 مقابله و ایستادگی در برابر با اسلام بویژه اسلام انقلابی ارائه شده از سوی امام خمینی(ره) و تئوری انقلاب بود اما پس از دو دهه تلاش، آمریکا در سال 89، نتایج دقیقاً شکست خورده سیاست خود را دید و از اوایل سال 90 با سیاست درگیری غیر مستقیم و اسلام علیه اسلام اجرای سیاست جدیدی را در منطقه پی گرفت.

,

وی تاکید کرد: مولود داعش حاصل پیگیری این سیاست آمریکا در منطقه بود که بازهم با نگاه داعیانه رهبر انقلاب و سیاست های جمهوری اسلامی، طومار داعشی که تا پشت مرزهای ما آمده بود، ظرف 5 سال پیچیده شد.

,

زاکانی خاطرنشان کرد: در ایدئولوژی دنیا، ایران یک ابر قدرت فکری به نام اسلام ناب محمدی دارد و یک اراده مستحکم وقوی در مواجه با ملت ها دارد که شدت قلوب مظلومین را به خود جذب می کند؛ پنجه های قدرت ایران در اعماق جهان، مبانی اصلی انقلاب اسلامی را معرفی می کند و برای تثبیت آن هزینه می دهد.

,

این جانباز هشت سال دفاع مقدس در بخش دیگری از سخنان با اشاره به مسائل داخلی کشور، گفت: امروز در کشور توفیقات و مشکلاتی داریم؛ مشکلات اصلی کشور به خاطر دوری از فرهنگ ایثار و شهادت است و توفیقات ما به خاطر استمرار حرکتی است که شهدا آغاز کردند.

,

زاکانی تصریح کرد: فرهنگی که فرمانده گردان روی سیم خاردار می خوابید تا راه باز شود کجا رفته است؟ آیا امروز مسئولان ما روی کدام سیم خاردار مشکلات خوابیده اند و به پای مشکلات مردم فدا شده اند؟

,

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، اذعان داشت: بیانیه  گام دوم برنامه نوسازی انقلابی برای تشکیل دولت و جامعه اسلامی تا الگویی برای تکثیر و تحقق تمدن اسلامی باشد؛ بی شک ایران الگوی کاملی برای سایر ملل خواهد شد و بر بام دنیا خواهد نشست به شرطی که در مسیر شهدا ثابت قدم بمانیم و راهی را برویم که امام و رهبر فرزانه، امام خامنه ای بر جلوی روی ما قرار داده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه