اخبار داغ

با حضور مدیرکل آموزش و پرورش انجام گرفت:

اعزام 320 دانش آموز دختر اردبیل به اردوی راهیان نور شمالغرب کشور + تصاویر

اعزام 320 دانش آموز دختر اردبیل به اردوی راهیان نور شمالغرب کشور + تصاویر
320 نفر از دانش آموزان دختر اردبیل با بدرقه مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل و مسئولین بسیج دانش آموزی جهت آشنایی با مفاهیم دفاع مقدس به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور اعزام شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان‌ما، ظهر امروز 320 نفر از دانش آموزان دختر ناحیه 1 اردبیل جهت بازدید از مناطق عملیاتی شمالغرب کشور و آشنایی با مفاهیم دفاع مقدس با بدرقه مسئولین بسیج و اداره کل آموزش و پرورش از جمله سرهنگ شکر عبدی معاون  هماهنگی سپاه حضرت عباس(ع)، ایرج نقی پور مسئول بسیج دانش آموزی استان اردبیل و احمد ناصری مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل  به استان آذربایجان غربی اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  سبلان‌ما,  , سبلان‌ما,

احمد ناصری مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در مراسم بدرقه دانش اموزان که در سالن شهدای دانش آموز ناحیه یک برگزار شد به تبیین فلسفه اردوهای راهیان نور پرداخت و گفت: بر اساس سند تحول بنیادین، آموزش و پرورش موظف به تربیت دانش آموزان در تمام عرصه ها است.

,

وی افزود: بر اساس ساحت های 6 گانه سند تحول، نسل جدید بایستی بر اساس تربیت دینی، اخلاقی، اعتقادی، سیاسی و اجتماعی رشد پیدا کند.

,

ناصری به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس پرداخت و گفت: در طول دوران 8 سال جنگ تحمیلی مردان بزرگ و تاریخ سازی از جای جای کشور به فرمان امام خمینی ره برخاستند تا در مقابل متهاجمان بایستند و از کیان کشور دفاع کنند.

,

وی وظیفه امروز جوانان کشور در پاسداشت خون شهدا را یادآور شد و گفت: همه وظیفه دارند تا با درک ایثار و فداکاری ها شهدا که امنیت و آراکمش کشور مدیون ایثار و فداکاری این عزیزان است در اعتلای راه آنها بکوشند.

,

ناصری در پایان سخنان خود از راهیان نور به عنوان اردوی فرهنگی و تربیتی نام برد .

,

سید غلامحسن خلیلی موسوی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل  آموزش و پرورش نیز در حاشیه این مراسم گفت: اجرای اردوی کاروان راهیان نور حاصل هماهنگی صمیمانه و دوستانه بین آموزش و پرورش استان و سپاه حضرت عباس (ع) است که هر سال بر شکوه و عظمت این برنامه افزوده می شود.

,

وی برنامه راهیان نور را در راستای نظام تعلیم و تربیت برشمرد و گفت: یکی از اهداف اصلی این اردوها، آشنایی دانش آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس است.

,

موسوی در پایان سخنان خود به تداوم اعزام دانش آموزان به راهیان نور اشاره کرد و گفت: بیش از ده هزار دانش آموز از سراسر استان اردبیل   تا پایان آذرماه جهت آشنایی با فرهنگ دفاع مقدس به مناطق عملیاتی اعزام خواهند شد.

,

 

,

انتهای پیام/ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه