اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه:

1000 مددجوی زلزله‌زده راهی کربلا می‌شوند

1000 مددجوی زلزله‌زده راهی کربلا می‌شوند
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه گفت: ۱۰۰۰ مددجوی زلزله‌زده امسال به سفر اربعین اعزام می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن رخصی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز از اعزام ۱۰۰۰ مددجوی زلزله زده سرپلذهابی به سفر اربعین امسال خبر داد و اظهار داشت: بنیاد علوی کمک هزینه این مددجویان را تقبل کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه افزود: طبق تفاهم نامه ای که بین کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه و بنیاد علوی به امضا رسیده، قرار است بنیاد علوی به ازای هر نفر ۵۵۰ هزار تومان کمک هزینه سفر به کربلای معلی را تقبل کند.

,

این مسئول تصریح کرد: پرداخت کمک هزینه مذکور به این افراد مستلزم ثبت نام در سامانه سماح بوده و تنها مددجویان زلزله زده سرپلذهابی مشمول این طرح می شوند.

,

وی خاطرنشان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه نیز پیش بینی لازم برای اعزام ۱۰۰۰ مددجوی این نهاد به سفر اربعین امسال را کرده است و کمک هزینه لازم را تقبل خواهد کرد.

,

رخصی افزود: در صورت ثبت نام مددجویان تحت پوشش این نهاد در سامانه سماح و داشتن گذرنامه معتبر، از سوی کمیته امداد ۶۵۰ هزار تومان کمک هزینه به آنها پرداخت می شود تا در پیاده روی اربعین امسال شرکت کنند.

,

وی گفت: ما اعزام ۱۰۰۰ مددجو را پیش بینی کرده ایم اما هیچ محدودیتی از این نظر وجود ندارد و این آمادگی برای اعزام مددجویان بیشتر نیز وجود دارد.

,

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه  یادآور شد: کمیته امداد استان کرمانشاه سال گذشته نیز کمک هزینه ای را به مددجویان تحت پوشش برای سفر اربعین پرداخت کرد و طی این اقدام ۷۲۰ نفر از مددجویان کرمانشاهی کمیته امداد در مراسم پیاده روی اربعین شرکت کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه