اخبار داغ

مدیرعامل انجمن خیریه مهرانه:

خرید دستگاه پت اسکن برای انجمن مهرانه

خرید دستگاه پت اسکن برای انجمن مهرانه
مدیرعامل انجمن خیریه مهرانه گفت: در صورت تخصیص ارز،دستگاه پت اسکن برای انجمن مهرانه زنجان خریداری می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛علی اصغر وثوق امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: از ابتدای تاسیس انجمن خیریه مهرانه تاکنون 7 هزار و 300 پرونده برای بیماران تشکیل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه 4 هزار نفر نیز از خدمات کلینیک مهرانه زنجان خدمات لازم را دریافت کرده اند، خاطرنشان کرد: 50 درصد دریافت کنندگان خدمات از کلینیک مهرانه خارج از استان هستند.

,

این مسئول بیان داشت: در حال حاضر ماهانه بین 700 تا 800 میلیون تومان از سوی مردم خیر زنجان به مهرانه کمک می شود در حالی که خدمات این مرکز نیازمند یک میلیارد تومان است.

,

مدیرعامل انجمن خیریه مهرانه با اشاره به اینکه کمک های مردمی از طریق قلک، شهرستان ها و مردم خیری که به صورت ماهانه کمک می کنند، جمع آوری می شود، یادآور شد: از طرق مختلف از جمله کانال تلگرامی،انیستاگرام،اعلامیه ها و مساجد اطلاع رسانی های لازم به مردم می شود.

,

وثوق با بیان اینکه حمایت از بیماران مهمترین اولویت انجمن خیریه مهرانه است، تصریح کرد: حفظ وضعیت موجود و خدمات رسانی مطلوب به بیماران از برنامه های این انجمن محسوب می شود.

,

وی تصریح کرد: در حال حاضر 2 هزار و 500 نفر از داخل استان از خدمات کلینیک مهرانه استفاده می کنند.

,

مدیرعامل انجمن خیریه مهرانه با بیان اینکه 3 هزار و 500 نفر نیز از استان های مختلف کشور از خدمات کلینیک مهرانه زنجان استفاده می کنند، افزود: داروی بیماران خارج از استان رایگان نیست.

,

وثوق با اشاره به خرید دستگاه پت اسکن برای انجمن مهرانه، بیان داشت: منتظر تخصیص ارز برای خرید این دستگاه هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه