اخبار داغ

رئیس اداره بهداشت تایباد خبر داد؛

درمان 250 زائر خارجی در نقطه صفر مرزی

درمان 250 زائر خارجی در نقطه صفر مرزی
محمد موسوی گفت: تا امروز حدود 250 نفر از کل زائران وارد شده به خاک کشور از مرز دوغارون به طور کامل درمان و حدود 7 نفر به بیمارستان خاتم الانبیاء به عنوان بیمارستانی مرزی تایباد ارجاع داده شده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد موسوی، رئیس اداره بهداشت و درمان شهرستان مرزی تایباد در گفت‌وگو با صبح توس، پیرامون وضعیت تدابیر بهداشتی و پزشکی برای زائران اتباع خارجی اظهار کرد: شبکه بهداشت و درمان شهرستان غرفه‌هایی در مسیر ورود زائران ایجاد کرده است و خدمات رسانی به زائران را انجام می دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: از زمانی که برنامه ریزی اولیه در سطح شهرستان انجام شد، شبکه بهداشت و درمان در قالب چندین تیم بهداشتی همانند سال های گذشته در مرز مستقر هستند.

,

رئیس اداره بهداشت و درمان شهرستان تایباد گفت: سه تیم فعال پزشکی در سطح مرز درغارون به عنوان پایگاه بهداشتی شهرستان تایباد در بدو ورود کلیه زائران کربلا امور بهداشتی را ارائه می دهند و افراد در همان نقطه صفر مرزی مورد شناسایی، واکسیناسیون و خدمات بهداشتی قرار خواهند گرفت.

,

وی افزود: تیم دوم مستقر در مرز شامل پایگاه درمانی می شود که در حال حاضر خدمات درمانی و دارویی را برای تمام زائران ارائه می دهند.

,

موسوی تصریح کرد: تیم سوم نیز مسئول بهداشت محیط است و نظارت بر مواد غذایی و آشامیدنی توزیع شده را برعهده دارد و بر ارائه نذورات به زائران نیز نظارت و کنترل دارند.

,

وی افزود: تا امروز در ارتباط با خدمات درمانی، حدود 250 نفر از کل زائران وارد شده به خاک کشور از مرز دوغارون به طور کامل درمان و حدود 7 نفر به بیمارستان خاتم الانبیاء به عنوان بیمارستانی مرزی تایباد ارجاع داده شده اند تا ادامه خدمات در آنجا به زائران ارائه شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه