اخبار داغ

به همت واحد بین الملل دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی صورت گرفت؛

نمایشگاه عکس ایران و العراق لایمکن الفراق در مترو امام خمینی(ره)/ انتشار نخستین برشور راهیان نور عراق

نمایشگاه عکس ایران و العراق لایمکن الفراق در مترو امام خمینی(ره)/ انتشار نخستین برشور راهیان نور عراق
واحد بین الملل دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب دو فعالیت برای اربعین سال جاری عرضه کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سال گذشته در پی بروز تظاهرات و اغتشاشاتی در استان بصره عراق و عملیات رسانه ای غرب برای نشان دادن شکاف مابین مردم ایران و عراق، واحد بین الملل دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی اقدام به برگزاری مسابقه عکسی با شعار «ایران و العراق لایمکن الفراق» در پیاده روی اربعین حسینی 1440 نمود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

499 عکس از نقاط مختلف کشور به دبیرخانه این مسابقه ارسال شد که 100 عکس بانظر هیئت انتخاب به مرحله اول راه پیدا کردند و با داوری استاد سید عباس میر هاشمی مدیر عامل انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس 3 عکس به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند؛ علی ابک، علی شعبانی و جمال زبیدی به ترتیب نفرات برتر این مسابقه عکاسی اعلام شدند.

,

امسال به مناسبت اربعین حسینی آثار برگزیده مسابقه عکاسی «ایران و العراق لایمکن الفراق» با همکاری سازمان بهره برداری مترو تهران و ستاد اربعین کل کشور در قالب نمایشگاهی در ایستگاه مترو امام خمینی (ره) به نمایش در می‌آید.

,

عموم علاقه مندان می‌توانند از تاریخ 18 الی 30 مهرماه از این نمایشگاه بازدید به عمل آورند.

,

انتشار نخستین برشور راهیان نور عراق

, انتشار نخستین برشور راهیان نور عراق,

همچنین پیرو سلسله جلسات مدافعان فرهنگی حرم و تاکید اساتید و سخنرانان بر شکل گیری راهیان نور عراق و سوریه واحد بین الملل نخستین بروشور "راهیان نور عراق" را منتشر کرد.

,

این بروشور که به پیوست تقدیم زائران اربعین می شود بر اساس مسیرهای زیارتی زوار اربعین تنظیم شده و شهدای برجسته ایرانی و عراقی دفاع از حریم اسلام و اهل بیت(ع) معرفی شده اند.

,

در این بروشور علاوه بر شهدای سال های اخیر، دو تن از شهدای عراقی جنگ تحمیلی و از رزمندگان و فرماندهان سپاه بدر که در عملیات مرصاد به شهادت رسیدند معرفی شده اند.

,

مسیرهای "منتهی به مرز خسروی"؛ "کربلا به کاظمین"؛ "کاظمین به سامرا" و منطقه عمومی سامرا؛ مناطقی هستند که در برشور "برادران تنی" معرفی و شهدای هر مسیر معرفی شده اند.

,

زائران و هیئات و کاروان های زیارتی می توانند این بروشور را دانلود و توزیع نمایند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه