اخبار داغ

ائمه جمعه هرمزگان؛

لزوم حمایت از تولیدات مردمی با بازاریابی مناسب/دستگیری سرشبکه آمدنیوز بیانگر اقتدار اطلاعاتی سپاه است

لزوم حمایت از تولیدات مردمی با بازاریابی مناسب/دستگیری سرشبکه آمدنیوز بیانگر اقتدار اطلاعاتی سپاه است
ائمه جمعه هرمزگان گفتند: بسیاری از محصولات اقتصاد مقاومتی که توسط مردم تولید می شود در رسیدن به بازار و جامعه هدف ناکام می‌ماند و مسولان باید با بازاریابی مناسب به رونق اقتصادی جامعه کمک کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ ائمه جمعه هرمزگان گفتند: بسیاری از محصولات اقتصاد مقاومتی که توسط مردم تولید می شود در رسیدن به بازار و جامعه هدف ناکام می‌ماند و مسولان باید با بازاریابی مناسب به رونق اقتصادی جامعه کمک کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

لزوم حمایت از تولیدات مردمی با بازاریابی مناسب

, لزوم, حمایت, از, تولیدات, مردمی, با, بازاریابی, مناسب,

حجت الاسلام محمد عبادی زاده،نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس ظهر امروز خطبه های نماز جمعه این هفته بندرعباس اظهار کرد: با توجه به سال رونق تولید نیاز است نکاتی در مورد صادرات بگوییم؛ ما خدا را شکر می کنیم که گاهی دشمن می خواهد ضربه هایی بزند اما در هایی در جاهای دیگر به روی ما باز می شود.

,

وی افزود: زمانی که به دلیل تحریم ها ارزش پول ملی ما کمتر شد خداوند درب دیگری را به روی ما باز کرد که صادرات مقرون به صرفه باشد.

,

عبادی زاده تاکید کرد: علی رغم عزم جدی مسوولین در بحث صادرات مشکلات جدی وجود دارد که باید رفع شود و عزم و جزممان کامل تر شود.

,

امام جمعه بندرعباس تاکید کرد: در بحث داخلی کم توجهی به کیفیت کالا ها پسندیده نیست، ما می خواهیم با دنیا رقابت کنیم و باید به کیفیت کالا دقت کنیم.

,

وی عنوان کرد: ما در صنعت بسته بندی مشکل داریم، عقل مردم به چشم شان است و دنیا از همین حربه برای در دست گرفتن بازار ها استفاده می کند چنانچه در همین استان هرمزگان کلی موارد وجود دارد که باید درست بسته بندی شود و همه باید در این مسئله ورود کنند تا نگذارند در رقابت با کشور های خارجی مغموم باشیم.

,

خطیب جمعه بندرعباس تصریح کرد: در نظام مالیاتی هم مشکل داریم، کشورهایی هستند که نه نفت و گاز دارند و نه معادن اما کشورشان با مالیات اداره می شود و مردم باید بدانند زمانی که اقتصاد ما با مالیات و محصولات غیرنفتی اداره شود اقتصادی مطمئن تر و غیر متزلزل تر خواهیم داشت.

,

 عبادی زاده بیان کرد: بسیاری از مردم تولید می کنند اما بازار ندارند اگر دستگاه های حمایتی توجه کنند و بازار مناسبی برای تولیدات مردمی ایجاد کنند به سمت رونق اقتصاد خواهیم رفت.

,

وی با اشاره به هفته تربیت بدنی ابراز داشت: امروز مدارس ما باید توجه به ورزش داشته باشند زیرا عقل سالم در بدن سالم است و نباید اجازه داد که ورزش در مدارس به یک امر سمبلیک تبدیل شود.

,

امام جمعه بندرعباس تاکید کرد: ما در کنار دریا هستیم اما آن چنان که باید بر روی ورزش های آبی سرمایه گذاری نکرده ایم که باید به آن توجه و جدی گرفته شود؛ ورزش برای ما یک امر ضروری است تا گرفتار روزمره‌گی نشویم.

,

وی عنوان کرد: به ورزش های همگانی بیشتر باید توجه شود زیرا جایش خالی است و ورزش قهرمانی استان هم که رو به افول است و باید دادش برسید تا برای جوانان ما ایجاد نشاط و غرور کند.

,

خطیب جمعه بندرعباس در بخش پایانی صحبت هایش خاطرنشان کرد: پیاده روی اربعین رسانه های بزرگی مانند هالیوود را کشانده به گوشه رینگ و قدرت مانور را از آن ها گرفته است و شیطنت هایی هم همه ساله قبل از آن اربعین صورت می گیرد اما نمی توانتد از شکوه این حرکت عظیم بکاهند.

,

دستگیری سرشبکه آمدنیوز بیانگر اقتدار اطلاعاتی سپاه است

, دستگیری, سرشبکه, آمدنیوز, بیانگر, اقتدار, اطلاعاتی, سپاه, است,

حجت‌الاسلام  امید درویشی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان قشم اظهار کرد: زیبنده نیست مردم استانی که در شمار صادرکنندگان گاز قرار دارد، برای تامین کپسول گاز با مشکل مواجه باشند.

,

وی با اشاره به حل این معضل در شهرستان قشم، افزود: برخی دیگر از نقاط هرمزگان نیز با مشکل کمبود سیلندر گاز مواجه هستند که انتظار است مسوولان صدای آنان را بشنوند و برای حل مشکلاتشان اقدام کنند.

,

امام جمعه موقت قشم دستگیری مدیر و موسس شبکه معاند آمدنیوز را بیانگر اقتدار نیروهای اطلاعاتی سپاه پاسداران دانست و تصریح کرد: فرزندان انقلاب اسلامی موفق به دستگیری فردی شدند که تحت حفاظت تمامی سرویس‌های اطلاعاتی دنیا بود.

,

درویشی با بیان اینکه این اقدام سپاه نیز مورد تجلیل و حمایت قاطع مردم است، گفت: تا پایان ماجرا باید با توکل به خدا پیش رفت و خائنان به نظام و مملکت اسلامی را به مردم معرفی کرد.

,

وی اضافه کرد: با کمک قوه قضائیه انقلابی، مزدوران در اسرع وقت به نتیجه اعمالشان می‌رسد و برای توطئه‌گران بر علیه امنیت ملی هیچ راه گریزی وجود ندارد.

,

امام جمعه موقت قشم افزود: مسوولان ورزشی باید نسبت به فراهم اوردن امکانات مورد نیاز جوانان اقدام کنند و ورزشکاران نیز به علم آموزی و خودسازی توجه ویژه داشته باشند.

,

درویشی پیاده روی اربعین حسینی را تجلی همبستگی و اتحاد امت اسلام دانست و گفت: جمعیت 25 میلیونی اربعین با مدیریت انقلابی در سلامت کامل برگزار شد و دشنمان در ایجاد تفرقه مابین دو ملت ایران و عراق ناکام ماندند.

,

وی تصریح کرد: مکتب عاشورا و مسیر حق از طرق اربعین حسینی به جهانیان معرفی و هر ساله بر خیل عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) افزوده می‌شود.

,

وحدت و همدلی رمز عبور از مشکلات است

, وحدت, و, همدلی, رمز, عبور, از, مشکلات, است,

حجت السلام محمد بارانی، امام جمعه شهرستان پارسیان با گرامیداشت هفته تربیت بدنی، ورزش را یک ضرورت برای سلامتی جامعه دانست و با اظهار تاسف از کم تحرکی در جامعه شهرنشینی گفت: اسلام هم با توجه به این ضرورت مهم تاکید فراوانی بر مقوله ورزش کرده است و در سیره علما نیز اهمیت بر امر ورزش دیده می شود.

,

بارانی، آماده بودن فضاهای مناسب ورزشی در سطح شهرستان را امری مهم در تشویق و هدایت جامعه به سمت ورزش دانست و افزود: باید به همه نقاط شهرستان نگاه یکسان شود تا جوانان عزیز بتوانند از این امکانات به درستی استفاده کنند.

,

وی، با اشاره به اینکه باید محیط ورزش متناسب با شان بانوی مومن و عفیف مسلمان باشد، تصریح کرد: زن بنابر توصیه اسلام نقش بزرگی در جامعه دارد و عدم رعایت حدود اسلامی در فضاهای ورزشی توهین به شان والا و جایگاه باارزش بانوی مسلمان است لذا باید به این مساله مهم توجه جدی شود تا زنان جامعه هم بتوانند با خاطری آسوده در محیطی بانشاط به امر ورزش بپردازند.

,

امام جمعه شهرستان پارسیان، در ادامه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را یک دستگاه برجسته در کشور معرفی کرد و با یادآوری حضور سپاه در تمام عرصه های خدمت گذاری به مردم و نظام اسلامی گفت: به واسطه همین خدمت صادقانه و مقتدرانه سپاه پاسداران آمریکایی ها از این نهاد انقلابی عصبانی هستند و البته این عصبانیت مدال افتخاری برای پاسداران عزیز است.

,

حجت الاسلام بارانی، با اشاره به دستگیری یکی از سرشبکه های جنگ روانی و رسانه ای استکبار علیه ملت ایران توسط سازمان اطلاعات سپاه، عنوان کرد: اهمیت این دستگیری برای ما و عصبانیت آمریکایی ها به خاطر شخص مفلوک و مزدوری مثل روح الله زم نیست بلکه سپاه پاسداران با این اقدام دستگاههای مدعی اطلاعاتی آمریکا، فرانسه و رژیم صهیونیستی را تحقیر کرد و ابهت پوشالی آنها را در عرصه اطلاعاتی شکست.

,

خطیب جمعه پارسیان، ضمن قدردانی از فرزندان انقلابی ملت ایران، ادامه داد: از قوه قضائیه و جامعه اطلاعاتی کشور میخواهیم که عناصر نفوذیِ این جریان لجن پراکن را در داخل کشور شناسایی و با تمام قدرت و بدون اغماض با آنها برخورد کنند.

,

امام جمعه پارسیان، به جنگ‌رسانه ای و روانی دشمن علیه انقلاب اسلامی اشاره و همگان را به دقت و هوشمندی در این رابطه فراخواند و اظهار کرد: همه باید دقت کنند که بذر ناامیدی در جامعه پاشیده نشود و در کنار بیان مشکلات و مطالبات به حق مردمی خدمات و دستاوردهای بزرگ و کم نظیر نظام اسلامی را نیز بازگو کنند و یقینا امروز پاشیدن بذر ناامیدی در جامعه خیانتی بزرگ است و به لطف الهی انقلاب اسلامی از این مرحله نیز به راحتی و با عزت عبور خواهد کرد.

,

وی، مسئولین شهرستان را به وحدت و همدلی در مسیر خدمت رسانی صادقانه به مردم توصیه و تاکید کرد: رمز عبور از همه مشکلات همدلی و انسجام و وحدت مردم و مسئولین است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه