اخبار داغ

فرمانده سپاه قدس گیلان:

یکی از زمینه‌های تحقق ظهور منجی آخرالزمان، وحدت حول محور حسین (ع) است/ ما در آرزوی نماز در قدس هستیم

یکی از زمینه‌های تحقق ظهور منجی آخرالزمان، وحدت حول محور حسین (ع) است/ ما در آرزوی نماز در قدس هستیم
فرمانده سپاه قدس گیلان در حاشیه بازدید و حضور در مراسم پیاده روی اربعین در کربلا گفت: انتظار می رود مسئولین دولتی به مسئله اسکان و تغذیه زائرین بیشتر دقت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان در حاشیه بازدید و حضور در مراسم پیاده روی اربعین در کربلا در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار 8دی با بیان اینکه حادثه اربعین بسیار عجیب است اظهار کرد: خون امام حسین(ع)، همه ملت‌های آزاده را به خروش واداشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, 8دی,

سردار عبدالله پور با اشاره به حضور همه کشورهای دنیا و همه مذاهب اعم از شیعه و اهل سنت در کنار هم در کربلا گفت: امروز‌ کربلا دیدنی است.

,

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه همه کنار هم جمع شدیم تا این حادثه بزرگ را به گوش جهان برسانیم، افزود: می‌توان زمینه های ظهور را حس کرد. اگر ملت های عالم زیر بیرق امام حسین(ع) جمع شوند زمینه های ظهور فراهم می‌شود.

,

سردار عبدالله پور با تاکید بر تلاش نیروهای انقلابی و پرتوان گیلانی ابراز کرد: نیروهای خدوم مردم با تمام مشقت ها توانستند برای گیلانی ها آسایش فراهم کنند اما همچنان انتظار می رود مسئولین دولتی به مسئله اسکان و تغدیه بیشتر دقت کنند.

,

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به وجود خودجوش یک موکب مردمی از هر شهر گفت: موکب‌داران از زائران پذیرایی می کنند و زائران هم با صبر و حوصله مشکلات سفر را تحمل می‌کنند.

,

وی در پایان افزود: امیدواریم به لطف پروردگار شاهد روزی باشیم که با این جمعیت به امامت رهبر انقلاب در قدس نماز جماعت برپا کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه