اخبار داغ

گلایه‌های زوار اربعین از تعرفه‌های رومینگ ادامه دارد؛

ماجرای قبض‌های نجومی تلفن همراه برای زائران اربعین!/ برخی اپراتورها دراین‌باره پاسخگو نیستند/ فیلم

ماجرای قبض‌های نجومی تلفن همراه برای زائران اربعین!/ برخی اپراتورها دراین‌باره پاسخگو نیستند/ فیلم
ماجرای قبض‌های نجومی تلفن همراه زائران اربعین در حالی به عنوان موضوعی انتقادآمیز درخصوص عملکرد وزیر ارتباطات مطرح می‌شود که بسیاری از زائران اربعین نسبت به گرانی تعرفه‌های رومینگ تلفن همراه گلایه داشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماجرای قبض‌های نجومی تلفن همراه زائران اربعین در حالی به عنوان موضوعی انتقادآمیز درخصوص عملکرد وزیر ارتباطات مطرح می‌شود که بسیاری از زائران اربعین نسبت به گرانی تعرفه‌های رومینگ تلفن همراه گلایه داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در همین خصوص اپراتورهای تلفن همراه مانند ایرانسل یا پاسخی به این گلایه نداشتند و یا مانند همراه اول اینگونه جواب دادند که معترضیان می‌توانند با سامانه 9990 تماس بگیرند. در این بین حسین فلاح جوشقانی معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از زائران خواست اگر شکایتی دارند با سامانه 195 تماس بگیرند.

,

اما آذری جهرمی وزیر ارتباطات هم به این گلایه مردم واکنش نشان داد.

,

, ,

وی در آخرین پست خود در توئیترش نوشت: «خدمت به زوار اربعین شرف ماست. دیشب با 30 زائر درباره کیفیت خدمات ارتباطی صحبت کردم. گلایه اصلی اینترنتی است که خارج از بسته و با نرخ آزاد محاسبه شده است. از اپراتورها می‌خواهم با کسب رضایت سهامداران عمده خود، همه مصارف را در قالب بسته محاسبه و پولهای اخذشده را به زوار برگردانند.»

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه