اخبار داغ

تنبیه بدنی یک دانش‌آموز در مدارس جلگه چاه هاشم/رئیس آموزش و پرورش دلگان: با مدیر خاطی برخورد قانونی می شود

تنبیه بدنی یک دانش‌آموز در مدارس جلگه چاه هاشم/رئیس آموزش و پرورش دلگان: با مدیر خاطی برخورد قانونی می شود
رئیس آموزش و پرورش شهرستان دلگان گفت: با مدیر خاطی که اقدام به تنبیه دانش آموزی در یکی از مدارس بخش جلگه چاه هاشم کرده بود، برخورد قانونی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون،  تنبیه دانش آموزی روز گذشته در روستای دهنو بخش جلگه چاه هاشم شهرستان دلگان سیستان و بلوچستان توسط مدیر مدرسه واکنش هایی را روز گذشته به همراه داشت که این تخلف مدیر باعث گلایه مندی مردم شده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون،,


حسین بامری، رئیس آموزش و پرورش دلگان در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به تنبیه بدنی یک دانش آموز در روستای دهنو بخش جلگه چاه هاشم شهرستان دلگان، بیان کرد: مدیر این مدرسه از طریق مدیر نمایندگی آموزش و پرورش بخش جلگه در روستای مذکور که مرتکب این تخلف شده به اداره آموزش و پرورش شهرستان دلگان فراخوان شده است.

این مسئول ادامه داد: مدیر خاطی پس از فراخوان به حوزه تخلفات اداری اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان معرفی می شود تا پاسخگوی این عمل خود باشد.

وی عنوان کرد: در جلسات متعدد و بر اساس دستورالعمل ها و بخش نامه های صادره در گذشته تنبیه بدنی دانش آموزان در مدارس ممنوع و با افرادی که مرتکب این تخلف شوند به شدت برخورد خواهد شد.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان دلگان ادامه داد: مدیر مذکور غافل از بخش نامه ها و دستورالعمل های ممنوعیت تنبیه بدنی و بر خلاف ضوابط اقدام به تنبیه بدنی دانش آموز کرده است.

وی خاطرنشان کرد: مدیران و معلمان در برخورد با دانش آموزان، سعه صدر و ملایمت داشته باشند و از تنبیه بدنی و هرگونه برخورد اهانت آمیز علیه آنها خودداری کنند.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه