اخبار داغ

مطالبه خانوده معظم شهدای اردل؛

مسئولین نسبت به بازسازی گلزار شهدا اقدام کنند

مسئولین نسبت به بازسازی گلزار شهدا اقدام کنند
جمعی از خانواده های معزز شهدای شهر اردل از وضعیت نامناسب فضای گلزار شهدای شهر اردل گلایه و ابراز ناراحتی نمودند و از مسئولین خواستند برای باز سازی آن اقدام کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ گلزار شهدا بهترین مکان برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و فعالیت های فرهنگی است  اما این مکان مقدس در شهرستان اردل به دلیل مسقف نبودن کمترین فعالیت های فرهنگی در آن انجام می شود و این روز ها هم به دلیل سهل انگاری پیمانکار  در بازسازی گلزار شهدا شاهد فرسوده شدن سنگها و شکسته شدن آنها هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,

حسین بابادی برادر سردار شهید اکبر بابادی در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز اظهار داشت: گلزار شهداء مکانی  برای بهتر شناخته شدن شهدا برای جوانان است که آن ها بتوانند انس پاک و با معرفتی را با شهداء داشته باشند.

بابادی افزود: گلزار شهدای شهر اردل به روال گلزارهای شهدای دیگر، حتی به گفته رهبر معظم انقلاب که انتقاد نمودند که چرا گلزار شهدای ما همه به یک سبک و سیستم درست شدند باید بگویم گلزار شهدای شهر اردل، همزمان با سایر گلزار شهدای دیگر بازسازی  ولی متاسفانه  از مصالح مرغوب و درجه یک استفاده نشد که در حال حاضر  شاهد فرسوده شدن سنگها و شکسته شدن آنها هستیم که متاسفانه مسئولین تا کنون پیگیر این طرح نبودند .

وی افزود: گلزار شهدا اردل به سبکی که در تمام شهر ها اجرا شده است صورت نگرفته و این خود اعتراض خانواده شهدا را به صدا درآورده است.

 وی با اشاره به اینکه  گلزار شهدا اردل مسقف نیست و این خود معضلی بوده که هم در تابستان و هم در زمستان خانواده ها را با مشکل مواجه کرده است بیان داشت: شکسته و فرسوده شدن سنگ قبر شهدا گواه همین حرف است. 

, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,

 گوهر کیانی مادر شهید خداداد میرزازاده  ضمن گلایه از مسئولین شهرستان در خصوص سهل انگاری به بازسازی گلزار شهدای اردل گفت: گلزار شهدای شهر اردل فاقد سقف بوده و ما در زمستان و تابستان در این مکان مشکل داریم و در همین راستا از مسئولین درخواست داریم که هرچه سریعتر نسبت به مسقف کردن این مکان اقدام لازم را به عمل آورند.

,

محسن رجب زاده برادر شهید محمد رجب زاده هم در این خصوص گفت:  ما به نمایندگی از طرف خانواده شهدای شهر اردل،خواسته و خواهان بازسازی و مرمت گلزار شهدای شهر اردل را داریم،اعم از مسقف یا مرمت فضای موجودباید اشاره شود که گلزار شهدای شهر اردل داری 30 شهید می باشد که در آن زمان با توجه به جمعیت کم شهر اردل، ۳۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی شد و در حال حاضر وضع فعلی گلزار شهداء، زیبنده شهداء و جامع شهید پرور ما نیست، انتظار داریم از مسئولین و عوامل مربوطه که همکاری و همراهی را با خانواده شهیدان شهر اردل در خصوص مرمت و بازسازی این گلزار شهداء داشته باشند.

,

علی قنبری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اردل در این خصوص در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز اظهار داشت: افتخار اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران این است که در خدمت شهدا،خانواده های شهدا و جانبازان می باشد.

قنبری با اشاره به مطالبه خانواده های شهدای شهر اردل اظهار داشت: مرمت گلزار شهدای شهر اردل یکی از خواسته های ما هم بود که پیگیر بودیم  10 میلیون   تومان در این خصوص تخصیص داده شد رنگ آمیزی نرده ها درب های ورودی و خروجی انجام شده و برای مرمت حیاط و سنگ های فرسوده هنوز اقدامی صورت نگرفته که آن هم به عهده شهرداری شهر اردل می باشد و به گفته شهردار محترم مرمت گلزار شهدا در کوتاه ترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

, جهانبین نیوز,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه