اخبار داغ

مدیرجهادکشاورزی شهرستان لنده خبرداد:

برداشت 2 هزار تن برنج از شالیزارهای لنده

برداشت 2 هزار تن برنج از شالیزارهای لنده
حکمت همتی از برداشت دو هزار و 200تن برنج در بیش از 270هکتار از شالیزارهای شهرستان لنده خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیر جهاد کشاورزی شهرستان لنده در گفتگو با صبح زاگرس با اشاره به نقش مهم کشاورزی در توسعه روز افزون جامعه و تامین چرخه غذایی آحاد جامعه گفت: تامین نیازمندی های اقشار مختلف جامعه از مزرعه تا سفره مهمترین وظیفه وزارت جهاد کشاورزی است که طی این سال ها به درستی صورت گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی افزود: برنج به عنوان یکی از محصولات استراتژیک است که قاطبه مردم مصرف آن را یکی از نیازهای ضروری خود در جامعه می دانند لذا نسبت به کشات آن در زمین های راعی به طور سالانه اقدام می شود.

,

حکمت همتی نژاد تصریح کرد: امسال در بیش از 270هکتار از شالیزار های برنج شهرستان لنده بیش از دو هزارو200تن رنج برداشت شده است که این میزان به نسبت سال گذشته به دلیل افزایش سطح بارندگی و افزایش میزان دبی آب در دو رودخانه مارون و جن باعث این سطح از تولید و افزاش دو برابری شده است.

,

وی تاکیدکرد: ایجاد پهنه بندی در روستاها و بازدید های مکرر از آخرین وضعیت فعل و انفعالات تولیدات کشاورزی و دامی مهمترین نقش را در علمی کردن کشاورزی و دامداری و افایش سطح تولیدات دامی و کشاورزی در روستاها داشته است.

,

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان لنده گفت: همکاری خیلی خوب بسیج سازندگی حوزه مقاومت ولی عصر(عج) ناحیه مقاومت بسیج لنده و مهندسین و مشاورین طرح های دامداری و دامپروری و کشاورزی و کانون بسیج مهندسین کشاورزی و سایر ادارات باعث شده است تا کلاس های خوب ترویجی و آموزشی در روستاها برگزار شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه