اخبار داغ

استاندار کرمان خبر داد؛

توقف ادامه‌دار پروژه پتروشیمی فجر کرمان/ کاهلی مسئولان در اجرای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی

توقف ادامه‌دار پروژه پتروشیمی فجر کرمان/ کاهلی مسئولان در اجرای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی
استاندار کرمان گفت: برخی از پروژه‌های اقتصاد مقاومتی همچون پروژه پتروشیمی فجر کرمان و بافت در استان متوقف شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ صبح امروز محمد جواد فدایی استاندار کرمان در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان اظهار داشت: برخی از پروژه های اقتصاد مقاومتی در استان متوقف شده اند از این رو باید دلایل عقب ماندگی این پروژه ها و موانع استفاده از منابع صندوق توسعه ملی مشخص شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی افزود: پرونده پتروشیمی های فجر کرمان و بافت در نوبت تشکیل کنسرسیوم در بانک است، برخی مدیران نسبت به پروژه ها احساس مسئولیت نمی کنند و نشانه آن گزارشاتی است که ارائه می شود.

,

استاندار کرمان تصریح کرد: بعد از سفر وزیر بهداشت به استان و بازدید از شهرستان های جنوبی، مقرر شد مسئولان استان با معاونان وزارتخانه جلسه ای برگزار کرده و مسائل را پیگیری کنند از این رو ۲۸ مردادماه این جلسه در تهران برگزار و تصمیم گرفته شد دانشگاه علوم پزشکی نسبت به حذف یا ایجاد برخی خانه های بهداشت استان مطالعه و تصمیم گیری کند.

,

فدایی ادامه داد: در ارتباط با بحث درمان نیز مصوب شد چنانچه بخش خصوصی برای احداث بیمارستان اقدام کند، وزارتخانه تامین پزشک و تجهیزات با ارز دولتی را انجام دهد.

,

وی یادآور شد: بر اساس تصمیمات گرفته شده دانشگاه علوم پزشکی باید مفاد این صورتجلسه را به صورت جدی تر دنبال کند.

,

استاندار کرمان بیان داشت: دستگاه ها دولتی اگر به پروژه های اقتصاد مقاومتی اعتقاد دارند باید اجرای این پروژه ها را به صورت جدی دنبال کنند، قابل قبول نیست که هر هفته در جلسات پیشرفت اندک پروژه ها بیان شود درحالیکه هیچ اقدام جدی را در این راستا صورت نگرفته است.

,

فدایی مطرح کرد: از هزار و 600 واحد صنعتی استان کرمان ۹۰۰ مورد راکد و نیمه راکد هستند از این رو باید تا پایان سال دلایل رکود این واحدها مشخص و مشکلات آن ها مرتفع شود.

,

در پایان این نشست دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان از تحقق ۳ هزار و ۴۲۵ میلیارد تومان تسهیلات بانکی استانی و ملی برای پروژه های اقتصاد مقاومتی در سال جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تنها ۱۴۲ میلیارد تومان از تسهیلات بانکی محقق شده و علت آن عدم پیگیری مراجعان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه