اخبار داغ

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه در راهپیمایی 13 آبان سنندج؛

پیشرفت کنونی ایران محصول چهل سال بی اعتمادی به آمریکا است/ تا زمانی که مقاومت در ایران جاری باشد سربلند هستیم

پیشرفت کنونی ایران محصول چهل سال بی اعتمادی به آمریکا است/ تا زمانی که مقاومت در ایران جاری باشد سربلند هستیم
مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه گفت: آمریکا می خواهد اقتدار ایران را خدشه دار کند و ما ثابت کرده ایم در چهل سال گذشته بر پایه بی اعتمادی به امریکا روی پای خود ایستاده ایم و پیشرفت های کلانی داشته ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، سردار محمدعلی آسودی مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه در راهپیمایی 13 آبان در سنندج گفت: 13 آبان یادآور یک حادثه  و یک حماسه در تاریخ انقلاب اسلامی است؛ حادثه در 13 آبان سال 44 اتفاق افتاد و امام خمینی(ره) توسط رژیم شاه به ترکیه تبعید شد و حماسه نیز در 13 آبان سال 57 رقم خود که در پی آن دانشجویان لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

وی افزود: در 13 آبان سال 44 امام(ره) فریاد آزادی خواهی را برآورد و به مردم یاد داد که بر پایه آموزه های قرآن فریاد آزادی خواهی سر دهند.

,

مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه ادامه داد: امام (ره) علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی فریاد برآورد و به این خاطر دستگیر شد، شاه ظالم به ایشان می گفت به ما هرچه می گویید بگویید اما با امریکا و اسرائیل کاری داشته نباش، اما امام(ره) معتقد بود که همه بدبختی های ایران از جانب امریکا است.

,

سردار آسودی گفت: در حماسه 13 آبان سال 57 نیز تعدادی از دانشجویان خط امام و مردم، لانه جاسوسی امریکا را که به اصطلاح سفارتخانه این کشور بود تسخیر کردند. وی افزود: این سفارتخانه تمام قد علیه ایران، مردم و رهبری توطئه می کرد و هر چه گفته می شد که این مکان لانه جاسوسی است عده ای نمی پذیرفتند تا اینکه عاقبت توسط دانشجویان تسخیر شد.

,

مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه تصریح کرد: همه دشمنان نظام اسلامی یک هدف مشترک دارند و آن نیز سرنگونی نظام است. وی افزود: آنهایی که در قالب کاپیتولاسیون از ایران حق توحش می گرفتند، دزدی و غارت می کردند، امروز کار به جایی رسیده است که ترامپ به هر کس و ناکسی دست به دامان می شود که ایران با آنها مذاکره کند.

,

سردار آسودی تأکید کرد: دیگر دوران آقایی آمریکا در جهان به سر رسیده است، اکنون ایران صلابت و قدرت دارد. امروز ایران می تواند با سامانه های موشکی و پدافندی تولید داخل، قدرتمنترین پهباد امریکایی را سرنگون کند. وی افزود: «انگلیس پلید هم در مقطعی هوایی شد و کشتی ایران را توقیف کرد و ایران هم در جواب کشتی انها را توقیف کرد تا اینکه مجبور شد کشتی ایرانی را آزاد کند».

,

وی افزود: آمریکا و همپیمانانش باید بدانند ایران کنونی ایران زمان شاه نیست، ایران کنونی با تکیه بر مقاومت پیشرفت کرده و سربلند است.

,

سردار آسودی ادامه داد: آمریکا می خواهد اقتدار ایران را خدشه دار کند و ما ثابت کرده ایم در چهل سال گذشته بر پایه بی اعتمادی به امریکا روی پای خود ایستاده ایم و پیشرفت های کلانی داشته ایم.

,

مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه گفت: تا زمانی که ایستادگی، مقاومت و ولایتمداری در ایران جاری و ساری باشد سربلند خواهیم بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه