اخبار داغ

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان:

هیئت‌های اجرایی انتخابات از 10 آذر ماه در استان زنجان تشکیل می‌شوند/ در خصوص تبلیغات زودهنگام داوطلبین احتمالی خلأ قانونی وجود دارد‏

هیئت‌های اجرایی انتخابات از 10 آذر ماه در استان زنجان تشکیل می‌شوند/ در خصوص تبلیغات زودهنگام داوطلبین احتمالی خلأ قانونی وجود دارد‏
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان‏ با اشاره به انتخابات مجلس گفت: هیئت‌های اجرایی انتخابات از 10 آذر ماه در استان زنجان تشکیل می‌شوند‏.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خیرالله ترخانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه هیئت های اجرایی انتخابات مجلس یازدهم از 10 آذر ماه در استان تشکیل خواهند شد، اظهار کرد: ثبت نام از داوطلبین نیز در همین تاریخ آغاز و تا 16 آذر ماه ادامه خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , موج رسا; ,

وی با بیان اینکه مقدمات و تمهیدات لازم برای آغاز روند انتخابات در استان زنجان فراهم شده است، عنوان کرد: ما برای برگزاری یک انتخابات سالم و با شکوه آمادگی داریم.

,

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان با اشاره به برخی تبلیغات زودهنگامی که در این فضا انجام می‌‌شود، خاطرنشان کرد: باید بپذیریم که در خصوص تبلیغات زودهنگام یک خلا قانونی وجود دارد که متاسفانه داوطلبین احتمالی از این خلا سوء استفاده می‌کنند.

,

ترخانی با بیان اینکه تبلیغات زودهنگام داوطلبین احتمالی را رصد و ثبت می‌کنیم، خاطرنشان کرد: ما تمامی این موضوعات که مربوط به تبلیغات زودهنگام داوطلبین احتمالی است را مورد رصد قرار خواهیم داد.

,

وی با اشاره به اینکه برخی داوطلبین احتمالی در مراسمات مختلف به تبلیغات می‌پردازند، گفت: در این خصوص ما خلا قانونی داریم در عین حال این نوع تبلیغات را هم رصد می‌کنیم اما اگر داوطلبین احتمالی بخواهند کارناوال انتخاباتی راه بینداز برخورد خواهد شد.

,

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان در خصوص مجوز احزاب برای فعالیت در انتخابات نیز گفت: احزاب برای حضور به صورت مجمع یعنی فعالیت چند حزب باهم در انتخابات باید مجوز وزارت کشور را داشته باشند.

,

وی بیان کرد: تاکنون مجوز پنج مجمع هم اصولگرا و هم اصلاح طلب از طرف وزارت کشور صادر برای برای ما ابلاغ شده است.

,

به گزارش موج رسا؛ انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اسفند ماه امسال برگزار خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه