اخبار داغ

امام جمعه زنجان:

اقدامات قوه قضاییه در راستای مبارزه با مفاسد اعتماد عمومی مردم را به دنبال داشته است/ مسئله فلسطین مشکل اصلی جهان اسلام است

اقدامات قوه قضاییه در راستای مبارزه با مفاسد اعتماد عمومی مردم را به دنبال داشته است/ مسئله فلسطین مشکل اصلی جهان اسلام است
امام جمعه زنجان گفت: اقدامات قوه قضاییه در راستای مبارزه با مفاسد اعتماد عمومی مردم را به دنبال داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش موج رسا؛ آیت الله علی خاتمی امروز در خطبه های نماز جمعه با تبریک میلاد با سعادت پیامبر عظیم الشان اسلام(ص) و امام صادق(ع) اظهار کرد: بزرگترین نعمت برای بشریت وجود پیامبر اکرم (ص) است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا؛,

وی با بیان اینکه انسان طالب سعادت است، ابراز کرد: این امر فقط در سایه ی رعایت تقوای الهی ممکن می شود.

,

امام جمعه زنجان با بیان اینکه رنج‌های وارده بر انسان ها در برابر رنج های وارده بر پیامبر اسلام(ص) ناچیز است تصریح کرد: رنج های وارده بر رسول اکرم(ص) بسیار شدید تر از رنج های وارده بر انسان های عادی است.

,

وی با بیان اینکه پیامبر اسلام(ص) الگو کامل تربیت است، خاطر نشان کرد: قرآن از تعبیر اسوه حسنه برای پیامبر اسلام(ص) استفاده می کنند.

,

خاتمی با اشاره به اینکه افرادی که اخلاق خوبی دارند توانایی رسیدن به ایمان کامل را دارند عنوان کرد: افرادی که اخلاق خوبی ندارند نمی توانند ایمان کامل داشته باشند.

,

وی با اشاره به 23 آبان ماه ابراز کرد: در این روز قانون اساسی جمهوی اسلامی ایران مبتنی بر قرآن، سنت، سیره امام علی (ع) و کلام معصوم تنظیم شد.

,

امام جمعه زنجان با بیان اینکه 24 آبان ماه سالروز تاسیس کشور و دولت مستقل فلسطین است، خاطر نشان کرد: در هفته وحدت 70 دانشمند، رجال سیاسی، رجال دینی و... در سالن اجلاس در خصوص موضوع فلسطین به بحث نشستند.

,

وی بیان کرد: مسئله فلسطین فقط مشکل اعراب نیست بلکه مشکل اصلی جهان اسلام مسئله فلسطین است.

,

خاتمی با اشاره به روز کتابخوانی بیان کرد: یکی از دغدغه های رهبری کتاب و کتابخوانی است.

,

وی با اشاره به بیانات رهبری ادامه داد: رهبری در خصوص موضوع کتاب می فرمایند: من هر زمانی به یاد کتاب و وضع کتاب در جامعه خودمان می افتم قلبا غمگین می شوم، کتاب مادر تمدن و عصاره تمدن ها است و کتابخاونی امروز نه تنها یک وظیفه دینی بلکه یک واجب دینی است.

,

امام جمعه زنجان با بیان اینکه تیتر آیات اولیه قرآن در خصوص کتابت، علم، تعلم، تعلیم و مبارزه با جهل است ادامه داد: ما باید به این 5 موضوع توجه ویژه داشته باشیم.

,

وی با اشاره به سالروز شهادت عزالدین قسام روحانی مبارز فلسطینی ابراز کرد: امروز راه این روحانی رمز مقاومت در حماس است.

,

خاتمی با اشاره به اقدامات قوه قضاییه در خصوص مبارزه با مفاسد ابراز کرد: همان طور که رئیس قوه قضاییه گفت امیدواریم مسائل حاشیه ای مانع از برداشتن قدم های برزگ در این راستا نشود.

,

وی با بیان اینکه در راستای مبارزه با مفاسد قوه قضاییه از میلیارها تومان فرار مالیاتی جلوگیری کرده است تصریح کرد: بعد از این اقدامات یک اعتماد عمومی نسبت به قوه قضاییه شکل گرفته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه