اخبار داغ

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار همدان:

شرایط در همدان آرام است/مردم آگاه و هوشیار هستند

شرایط در همدان آرام است/مردم آگاه و هوشیار هستند
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار همدان گفت: تاکنون هیچ گونه گزارشی مبنی بر تجمع مردم در سطح شهر دریافت نکرده‌ایم و شرایط آرام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ با توجه به جوسازی‌های رسانه‌های معاند در خصوص ناآرام بودن شهرها و استان‌های مختلف، شرایط در همدان آرام است و طبق گزارش میدانی خبرنگار ما هیچ‌گونه تجمع و یا مشکلی در سطح شهر نبوده و مردم طبق روال هر روز زندگی عادی خود را سپری می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار همدان نیز در گفتگو با خبرنگار ما، با تکذیب هرگونه تجمع اعتراضی در شهر همدان اظهار کرد: تاکنون هیچ گونه گزارشی مبنی بر تجمع مردم در سطح شهر دریافت نکرده‌ایم و شرایط آرام است.

,

محمدرضا پیرودین با بیان اینکه با مدیریت مسئولان امیدواریم از این بعد نیز مشکلی نداشته باشیم گفت: خوشبختانه از روز گذشته هیچ گونه مشکل خاصی در سطح شهر نداشته‌ایم و روال عادی زندگی را در سطح شهر شاهد هستیم.

,

, ,

وی با تقدیر از مردم انقلابی و غیور همدان بیان کرد: مردم همیشه در صحنه همدان با آگاهی و هوشیاری از توطئه‌های دشمنان تاکنون همکاری لازم را در اجرای برنامه‌ها داشته‌اند و از این به بعد نیز همراه خواهند بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه