اخبار داغ

با حضور باشکوه مردم شهیدپرور کرمانشاه انجام شد

تشییع پیکر شهید ناجا در کرمانشاه با شعارهای انقلابی مردم/ هم نوایی خانواده شهدا با خانواده شهید امنیت+فیلم

تشییع پیکر شهید ناجا در کرمانشاه با شعارهای انقلابی مردم/ هم نوایی خانواده شهدا با خانواده شهید امنیت+فیلم
پیکر مطهر افسر شهید ناجا شهید "ایرج جواهری" با حضور باشکوه مردم شهیدپرور کرمانشاه و با شعارهای انقلابی مردم علیه جریان فتنه و نفاق تشییع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز مردم شهیدپرور شهر کرمانشاه صبح امروز یک بار دیگر به بدرقه یک شهید، برای تشییع تا آرامگاه ابدی‌اش آمدند؛ شهیدی که ناجوانمردانه در دفاع از ناموس و وطن، توسط آشوبگران به شهادت رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

حضور گسترده مردم ولایتمدار شهر کرمانشاه در این مراسم باشکوه کم نظیر بود و این حضور با بصیرت مردم بار دیگر نشان داد که آنها در دفاع از آرمان های امام و انقلاب تا پای جان ایستاده اند و این حوادث تلخ و ناگوار نمی تواند اراده آنها را متزلزل کند.

,

امروز همه از هر قشری برای تجدید پیمان با آرمان‌های شهدا در تشییع پیکر این شهید بزرگوار آمده بودند؛ بازاریان نیز به احترام این شهید و برای حضور در این مراسم برای ساعاتی بازار را تعطیل کردند.

,

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه بر پیکر مطهر "شهید جواهری" نماز را اقامه کرد و فرماندهان نظامی و انتظامی، استاندار کرمانشاه و مدیران ارشد استان و سایر مسئولان نیز دوشادوش مردم در بدرقه این شهید حضور داشتند.

,

 

,

, ,

 

,

همسران شهدا با همسر این شهید، خواهران شهدا با خواهران شهید و دختران شهدا با دختران این شهید بزرگوار هم نوا شده بودند و آنها را دلداری می دادند که راه شهید ادامه دارد و باید به آن افتخار کرد.

,

مردم ولایتمدار شهر کرمانشاه با سر دادن شعارهایی همچون هیهات من الذله، این گل پرپر ماست هدیه به رهبر ماست، مرگ بر فتنه گر، مرگ بر منافق، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست این شهید بزرگوار را تشییع کردند.

,

کرمانشاهی‌های با بصیرت امروز در این مراسم با در دست داشتن دست نوشته هایی با مضامین «خط مطالبه از خط آشوبگری جداست»، «صف مردم از صف آشوبگران جداست» و ... نسبت به حوادث و ناآرامی های روزهای اخیر که موجب شهادت این شهید امنیت شده بود واکنش نشان دادند و اعلام کردند که پیرو رهبر معظم انقلاب هستند و فرمایشات ایشان را فصل الخطاب می دانند.

,

گفتنی است که شهید بزرگوار "ایرج جوهری"‌ در حمله وحشیانه اغتشاشگران به کلانتری شهرک الهیه شهر کرمانشاه مظلومانه به شهادت رسید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه