اخبار داغ

استاندار قزوین:

گرانی بنزین کمتر از یک درصد بر قیمت کالاها تاثیرگذار است/ میزان فراوانی کالاها در بازار رصد می‌شود

گرانی بنزین کمتر از یک درصد بر قیمت کالاها تاثیرگذار است/ میزان فراوانی کالاها در بازار رصد می‌شود
استاندار قزوین با بیان اینکه افزایش قیمت سوخت کمتر از یک درصد بر قیمت کالاها تاثیرگذار است، گفت: میزان فراوانی کالاها در بازار رصد می‌شود و با هرگونه افزایش قیمت برخورد شده و سازمان تعزیرات براساس تخلفات صورت گرفته با متخلف برخورد می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هدایت الله جمالی پور در گفت‌وگو با  صبح قزوین؛ درباره افزایش قیمت‌ها در پی افزایش قیمت بنزین اظهار کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب در درس خارج فقه و رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت تاکید کرده‌اند هیچ گونه افزایش قیمتی نخواهیم داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی ادامه داد: در استان ستاد تنظیم بازار و گشت‌های نظارتی فعالیت می‌کنند و در صورت مشاهده هر گونه افزایش قیمت برخوردهای می‌شود.

,

استاندار قزوین ابراز کرد: براساس بررسی‌های انجام شده افزایش قیمت بنزین بر تولیدات و قیمت کالاها تاثیری ندارد و تعزیرات، اتحادیه‌ها، سازمان صنعت و معدن و معاونت اقتصادی درحال رصد امور و بازار هستند.

,

جمالی پور تاکید کرد: با هر گونه افزایش قیمت برخورد شده و سازمان تعزیرات براساس تخلفات صورت گرفته با متخلفان برخورد می‌کند، همچنین میزان فراوانی کالاها در بازار و تمام انبارها نیز رصد می‌شود تا هیچ گونه کسری در بازار دیده نشود، درواقع علاوه بر کنترل افزایش قیمت‌ها بر میزان کالاها در بازار نیز نظارت می‌شود.

,

افزایش قیمت سوخت کمتر از یک درصد بر قیمت کالاها تاثیرگذار است

, افزایش قیمت سوخت کمتر از یک درصد بر قیمت کالاها تاثیرگذار است,

این مقام مسئول عنوان کرد: این نخستین بار نیست که افزایش قیمت سوخت را تجربه می‌کنیم و پیش از این نیز در چند مرحله با این پدیده مواجه بودیم و به طور کلی طبق بررسی‌های بانک مرکزی و مراکز آماری افزایش قیمت سوخت کمتر از یک درصد بر قیمت کالاها تاثیرگذار است و این موضوع در حال و آینده نیز صدق می‌کند.

,

وی ادامه داد: در واقع با توجه به بررسی کارشناسی در گذشته افزایش قیمت سوخت به افزایش غیرمعمول قیمت کالاها و بیش از یک تا یک و نیم درصد منجر نمی‌شود و استانداری و تمام دستگاه‌های مسئول موظفند با هرگونه سوء استفاده و افزایش قیمت کالا خارج از ضوابط برخورد کنند.

,

جمالی پور اذعان کرد: به مردم اطمینان می‌دهیم که در خدمت این عزیزان هستیم و اجازه نمی‌دهیم بر قشر آسیب پذیر فشاری وارد شود و همانطور که رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور اعلام کردند از تمام ظرفیت‌ها بسیج می‌شوند تا طی اجرای این طرح کمترین آسیب به مردم وارد شود.

,

استاندار قزوین در پایان گفت: ما موظف هستیم خدمتگزاری خوبی ارائه داده و از حقوق مردم صیانت و دفاع کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه