اخبار داغ

مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی استان خراسان شمالی خبر داد؛

سه واحد گران فروش در بجنورد پلمپ شدند/ برخورد آنی با متخلفان

سه واحد گران فروش در بجنورد پلمپ شدند/ برخورد آنی با متخلفان
مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی استان خراسان شمالی با اشاره به اینکه امروز در بجنورد سه واحد گران فروش پلمپ شدند، گفت: در صورت اعلام شکایت یا مواجه با هر گونه گران فروشی در سطح استان با متخلف به صورت آنی برخورد جدی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید جواد سیدالموسوی، مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی استان خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک با تاکید بر تشدید بازرسی ها و نظارت از ابتدای آغاز طرح گرانی بنزین اظهار کرد: گشت های بازرسی در سطح خراسان شمالی در شیفت های کاری تعیین شده در حال فعالیت هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

وی ادامه داد: تیم های بازرسی به صورت مشترک متشکل از بازرسین تعزیرات حکومتی، سازمان صنعت، معدن و تجارت در استان فعال هستند و در صورت مشاهده هر گونه گران فروشی با آنان برخورد می شود.

,

مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی استان خاطر نشان کرد: پرونده های گران فروشی طی این چند روز اخیر به تعزیرات ارسال شده و به صورت آنی و لحظه ای در حال رسیدگی است.

,

این مقام مسئول با اشاره به اینکه امروز در بجنورد سه واحد گران فروش پلمپ شدند، خبر داد: در صورت اعلام شکایت یا مواجه با هر گونه گران فروشی در سطح استان با متخلف برخورد جدی می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه