اخبار داغ

کارشناس هواشناسی :

رگبار باران ، رعد و برق با احتمال تگرگ /میزان بارندگی در نقاط مختلف هرمزگان

رگبار باران ، رعد و برق با احتمال تگرگ /میزان بارندگی در نقاط مختلف هرمزگان
سی سی پور گفت:طی امروز شاهد فعالیت سامانه بارشی در اکثر نقاط استان خواهیم بود ،در غالب نقاط استان شاهد بارش باران ،طی ساعاتی در برخی نقاط غربی و جزایر خلیج فارس با رگبار باران و رعد وبرق و احتمال افزایش باد لحظه ای پیش بینی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرضیه سی سی پور،کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان در گفتگو اختصاصی با خبرنگار هرمز اظهار کرد: طی امروز شاهد فعالیت سامانه بارشی در  اکثر نقاط استان خواهیم بود، در غالب نقاط استان شاهد بارش باران، طی ساعاتی در برخی نقاط غربی و جزایر خلیج فارس با رگبار باران و رعد و برق و احتمال افزایش باد لحظه ای پیش بینی می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی افزود:از صبح پنج شنبه از میزان فعالیت سامانه بارشی در مناطق غربی استان کاسته می شود و شاهد فعالیت موج بارشی در نیمه شرقی استان خواهیم بود.

,

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان عنوان کرد: طی این مدت در مناطق دریایی به ویژه جزایر خلیج فارس و غرب تنگه هرمز شاهد افزایش باد و مواج شدن دریا خواهیم بود که توصیه می شود شناورهای سبک  از تردد دریایی خودداری کنند و تمهیدات لازم در بنادر استان صورت گیرد.

,

سی سی پور گفت: با خروج موج بارشی از مناطق غربی همچنان طی روز پنجشنبه مناطق دریایی استان متلاطم خواهد بود. از لحاظ دمایی با خروج موج بارشی شاهد کاهش دمای کمینه در اکثر نقاط استان خواهیم بود.

,

وی تصریح  کرد: تابه الان طی بارش های که از روز شنبه دراستان داشتیم ،بیشترین بارش ها در جزیره لاوان اتفاق افتاده که مجموع بارش آن  ۱۶۳٫۲ میلیمتر و بعد از آن جزیره کیش با ۱۱۵٫۸ و پارسیان با ۸۱٫۸ میلیمتر بیشترین بارش ها را از این سامانه دریافت کرده اند.

,

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان میزان بارندگی ها تا ساعت ۸:۳۰ صبح روز جاری عنوان کرد: بعد از پارسیان، بستک ۵۰٫۴ میلی‌متر، قشم فرودگاهی ۳۷٫۶میلی‌متر، خمیر ۳۴٫۵ میلی‌متر، بندرلنگه ۲۱٫۵، ابوموسی با ۲۴٫۶ میلی‌متر، حاجی آباد با ۵میلی متر، بندرعباس ۱٫۷میلی متر و شهرستان رودان با ۱٫۵میلی متر بارش داشته اند و کمترین مقدار نیز از میناب با .۰٫۴ میلی‌متر بارندگی گزارش شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه