اخبار داغ

به پاس قدردانی از تامین امنیت و آرامش صورت گرفت؛

تقدیر اصناف و بازاریان کرمانشاه از حافظان امنیت با اهدای گل

تقدیر اصناف و بازاریان کرمانشاه از حافظان امنیت با اهدای گل
عده ای از بازاریان و اصناف کرمانشاه با اهدای گل از حافظان امنیت در اغتشاشات اخیر تقدیر کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، رئیس اتاق اصناف و جمع زیادی ازاصناف و بازاریان کرمانشاه در اقدامی خودجوش از تلاش های نیروهای امنیتی،  نظامی و انتظامی در راستای حفظ امنیت جامعه طی اغتشاشات اخیر قدردانی کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

در این حرکت خودجوش، صدها تن از اصناف و بازاریان با تهیه یک تخته بنر و توزیع شاخه های گل در میان نیروهای مستقر در میدان آزادی، از آنها تجلیل و حمایت کردند.

,

بازاریان کرمانشاه در این اقدام، با تقدیر از شجاعت نیروهای امنیتی،  نظامی و انتظامی در مهار اغتشاشات و ایجاد امنیت دوباره در شهر، یاد و خاطره اولین شهید امنیت حادثه اخیر سرگرد "ایرج جواهری" را نیز گرامی داشتند.

,

رضا سلیم ساسانی،  رئیس اتاق اصناف کرمانشاه در حاشیه این اقدام ضمن تقدیر از تلاش ها و زحمات مخلصانه و مجدانه حافظان امنیت گفت: صناف و بازاریان همواره قدردان تلاش های ماموران پلیس در عرصه های مختلف بوده اند.

,

وی افزود: امروز کرمانشاه به عنوان یک استان امن شناخته می شود و این موضوع را همه ملت ایران هم می توانند تایید کنند.
رییس اتاق اصناف کرمانشاه بیان داشت: در جریان حوادث رخ داده، بسیاری از بازاریان نگران کسب و کار خود بوده و حتی بسیاری از آنها مجبور به بستن مغازه های خود شدند.

,
,

سلیم ساسانی تصریح کرد: با این حال ماموران بسیار سریع به این نگرانی پایان داده و امنیتی مثال زدنی را در سطح شهر و کل استان ایجاد کردند به گونه ای که خیلی از واحدهای صنفی تعطیل شده گشوده شد و خدمات خود را از سر گرفتند.

,
تصاویر
,
تصاویر
,
تصاویر
,
,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه