اخبار داغ

جشن سالروز پیروزی جبهه مقاومت بر داعش در اردبیل+ تصویر

جشن سالروز پیروزی جبهه مقاومت بر داعش در اردبیل+ تصویر
جمعی از جوانان اردبیل همزمان با سالروز پیروزی جبهه مقاومت بر داعش با حضور در مزار شهدای مدافع حرم اردبیل، ضمن بزگداشت این روز مهم، با آرمان های انقلاب اسلامی و شهدا تجدید میثاق کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، عصر امروز جمعی از دانشجویان و جوانان اردبیل همزمان با سالروز پیروزی جبهه مقاومت بر داعش و گرامیداشت هفته بسیج با حضور در آرامستان غریبان اردبیل ضمن غبارروبی مزار شهیدان هاشم دهقانی نیا و علی آقایی از شهدای مدافع حرم اردبیل و گرامیداشت این روز مهم با آرمان های انقلاب اسلامی و شهدا تجدید میثاق کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

سجاد گلی از دانشجومعلمان اردبیل در حاشیه این مراسم با بیان اینکه شهدا الگوی بسیجیان در پیروی از ولایت فقیه هستند، گفت: کشور ما امروز هرچه دارد در سایه جانفشانی شهدا است.

,

وی به اختشاشات اخیر در برخی از نقاط کشور نیز اشاره کرد و گفت: دشمنان اسلام هرچند وقت یکبار با استفاده از فرصت بوجود آمده در کشور توطئه افکنی می کند تا بتوانند آرامش مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی را به هم بزند اما غافل از این نکته هستند که مردم ایران اسلامی هر لحظه اماده جانفشانی در راه انقلاب و وطن هستند.

,

حسین مظفری مسئول فرهنگ سازی بسیج دانشجویی اردبیل نیز در این مراسم به تبیین ویژگی های شهدای مدافع حرم پرداخت و گفت: تقارن سالروز پیروزی جبهه مقاومت بر داعش با هفته بسیج نوید پیروزی نهایی جبهه حق بر باطل را در آینده نزدیک می دهد.

,

عطر افشانی مزار شهدا، قرائت زیارت عاشورا و پخش سرود های انقلابی و بسیجی به همراه پخش نقل و شیرینی از جمله برنامه های این مراسم در اردبیل بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه