اخبار داغ

خواب عمیق پروژه تفریحی - گردشگری خلیج فارس شیراز + تصاویر

خواب عمیق پروژه تفریحی - گردشگری خلیج فارس شیراز + تصاویر
عملیات اجرایی فازهای توریستی ، فرهنگی و اقامتی مجتمع خلیج فارس در شمالغرب شیراز که مهم ترین بخش آن نیز یک هتل 35 طبقه است (فاز سوم) به کُندی پیش می روند ، گویی خوابی عمیق عملیات اجرایی این فازها را در بر گرفته است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از " عصر شیراز "، 29 شهریور 1384 بود که کلنگ بزرگترین مجتمع تجاری ، تفریحی ، توریستی ، فرهنگی و اقامتی ایران به نام خلیج فارس با 500 هزار متر مربع زیربنا در شمالغرب شیراز به زمین زده شد . این مجتمع با 500 هزار متر مربع زیربنا در شماتلغرب شیراز و در نزدیکی شهر جدید صدرا و شهرک های گلستان ، شهید بهشتی ، حافظ ، گویم ، دوکوهک و بزین قرار گرفته است . پس از آن همزمان با فروردین 1391 فاز اول این مجموعه در مراسمی که نظیر آن کمتر پیش می آید و با حضور مسئولان استان فارس ، کلان شهر شیراز و تعدادی از مدیران این مجموعه از داخل و خارج از کشور برگزار شد و در خرداد 1392 نیز شهربازی آن به بهره برداری رسید .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, " عصر شیراز ",

 

,

پاک فطرت شهردار شیراز در مراسم افتتاح  فاز اول این پروژه گفته بود : ": قاطعانه می‌گویم مجتمع عظیم خلیج فارس پروژه‌ای است که در آن هیچ‌گونه مشکلی وجود ندارد و سرمایه‌گذاران آن می‌توانند با قوت و قدرت آن را پیش ببرند . "

,

 

,

, ,

 

,

 

,

پس از بهره برداری از دو فاز این مجتمع و با گذشت سال ها و ماه ها از کلنگ زنی این پروژه عظیم ، خوابِ ساخت بزرگترین مجتمع تجاری ، تفریحی ، توریستی ، فرهنگی و اقامتی ایران در شمالغرب شیراز تنها در فازهای تجاری و تفریحی تعبیر شده است و عملیات اجرایی فازهای توریستی ، فرهنگی و اقامتی این مجتمع که مهم ترین بخش آن نیز یک هتل 35 طبقه است (فاز سوم) به کُندی پیش می روند ، گویی خوابی عمیق عملیات اجرایی این فازها را در بر گرفته است .

,

 

,

این خواب عمیق شاید فرصتی باشد برای اندیشیدن به این موضوع که احداث هایپر استار در شمالغرب شیراز تا امروز چه ارمغانی برای اقتصاد و بخصوص فرهنگ این کلان شهر داشته است ، آن جا که هنوز هم بحث های داغی پیرامون بِرَند " هایپر استار " و " تاثیرات فرهنگی مجتمع های تجاری " در شیراز وجود دارند .

,

 

,

شهریور امسال نیز رئیس شورای شهر شیراز در پاسخ به سوالی درخصوص پروژه خلیج فارس اعلام کرد : از نظر ما مالک . . . کرده و به بخش‌هایی از تعهدات خود مانند ساخت هتل عمل نکرده چراکه قرار بوده این مجتمع تجاری - توریستی باشد . وی با اشاره به تذکر یکی از اعضای شورا در این خصوص تاکید کرد : شورا در این موضوع ورود پیدا می‌کند و حتما تذکرات لازم را می‌دهد . (شیرازه) .

, شیرازه,

 

,

 از شما دعوت می کنیم خواب عمیق پروژه تفریحی - گردشگری خلیج فارس شیراز را به تماشا بنشینید ؛ شما دورنمای این سرمایه گذاری را چگونه ارزیابی می کنید ؟

,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه