اخبار داغ

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره ) شهرستان قیروکارزین خبر داد؛

پرداخت 136 فقره وام اشتغال به مددجویان کمیته امداد قیروکارزین

پرداخت 136 فقره وام اشتغال به مددجویان کمیته امداد قیروکارزین
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره ) شهرستان قیروکارزین: از ابتدای سال جاری کمیته امداد قیروکارزین بالغ بر 136 فقره وام اشتغال و خودکفایی به مددجویان تحت حمایت این نهاد در قیروکارزین پرداخت نموده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا،محمد بهزادی مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره ) شهرستان قیروکارزین در گفتگو با پرگون ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: توانمند سازی خانواده های تحت حمایت از اهداف کمیته امداد در دهه چهارم خدمات امداد محسوب میشود که سالانه اقدامات متعددی در زمینه حمایت و توانمند سازی مددجویان تحت حمایت توسط این نهاد انجام می پذیرد.وی افزود: در همین راستا در ده ماهه امسال 136 فقره وام اشتغال از محل اعتبارات بانکی و امدادی به مددجویان این شهرستان پرداخت شده است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا،, پرگون ,

مدیر کمیته امداد قیروکارزین با اشاره به اینکه این تعداد مددجو در قالب آموزش های بلند مدت و کوتاه مدت آموزش های لازم را فرا گرفته اند، بیان کرد: دوره های آموزشی مذکور بر اساس توانایی های مددجویان برگزار شده است.وی تصریح کرد : پس از برگزاری دوره های آموزشی و اخذ مدرک با پرداخت وام برای متقاضیان شغل ایجاد می شود.

,

بهزادی با اشاره به اینکه مشاغل ایجاد شده اغلب در زمینه مشاغل خانگی، صنایع دستی و غیره بوده است، گفت: در این راستا بالغ بر یک میلیارد و چهارصد میلیون ریال هزینه شده است. وی خاطرنشان کرد: این مشاغل بر اساس دوره هایی که برای مددجویان برگزار شده و همچنین استعدادهای مددجویان، ایجاد شده است.

,

انتهای پیام/گ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه