اخبار داغ

تدبیر آمریکایی:

آمریکا هر ساله هزاران تن از گندم مازاد تولید خود را به دریا می ریزد

آمریکا هر ساله هزاران تن از گندم مازاد تولید خود را به دریا می ریزد
هر ساله هزاران تن گندم کشت شده از مزارع آمریکا در اقیانوس آرام ریخته می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از"شوباد"انتشار خبر دفن بیش از ۱۷۰۰ تن سیب زمینی در استان فارس به دستور دولت بازخوردهای زیادی ازجمله استعفای یک نماینده مجلس شورای اسلامی را به دنبال داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شوباد,

این در حالی است که عضو انجمن سیب زمینی ایران این اقدام را در راستای ارزان نشدن سیب زمینی و حمایت از کشاورزان عنوان کرد و گفت: چون دولت یک بار در قالب طرح تضمینی این محصولات را از کشاورزان خریده است بازگشت مجدد آن به چرخه بازار منطقی نیست.

,

سوالی که برخی مردم می پرسند این است که حتی اگر توزیع این محصول غذایی ضروری در میان نیازمندان جامعه ایرانی در منطق دولت کار نادرستی است آیا حتی بخشش آن به نهادهای حمایتی برای توزیع در میان مددجویان و یا حتی گرسنگان کشورهای فقیر که سالانه میلیونها نفر از آنها از بی غذایی می میرند هم منطقی نیست؟

,

دفن سیب زمینی کپی برابر اصل به دریا ریختن گندم در سیاست استکباری آمریکا

,

آمریکا هر ساله هزاران تن از گندم مازاد تولید خود را ، جهت تنظیم بازار گندم به دریا می ریزد. این یعنی هر ساله هزاران تن گندم کشت شده در مزارع آمریکا در ، اقیانوس آرام ریخته می شود.

,

این اعتراض مردم دنیا را به این فکر واداشت که در حالی که مردم آفریقا به علت گرسنگی می میرند، چرا آمریکا این گندم مازاد را در اختیار آنها قرار نمی دهد؟! جواب این سوال در سیاست های نظام سرمایه داری است.

,

انتهای پیام/رض

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه