اخبار داغ

به مناسبت گرامیداشت مقام شامخ زن و میلاد حضرت فاطمه(س) صورت گرفت؛

برگزاری جشن میلاد کوثر در پاوه+ تصاویر

برگزاری جشن میلاد کوثر در پاوه+ تصاویر
جشن میلاد کوثر به مناسبت میلاد دخت نبی مکرم اسلام(ص) و گرامیداشت مقام شامخ زن با حضور امام جمعه پاوه، برخی از مسئولین و خواهران بسیجی در پاوه برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هزار ماسوله، امام جمعه پاوه در این مراسم که با حضور مسئولین، خانواده های کارکنان و خواهران بسیجی در سپاه ناحیه پاوه برگزار شد ضمن تبریک روز زن به مادران مسلمان اظهار داشتند: ما معتقدیم که نصف جامعه ما خواهران هستند و نصف دیگر آن نیز متولد همین خواهران هستند که در کل می توان گفت که زن، یعنی کل جامعه که این قشر عظیم در تکمیل مردان، موثر خواهند بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هزار ماسوله,

 

,

ماموستا ملا قادر قادری با اشاره به اخلاق حسنه حضرت فاطمه زهرا از زبان حضرت عایشه اظهار کردند: حضرت عایشه می فرمایند: من شاهد برخورد پیامبر(ص) با دختر خود در رفتار، گفتار و کردار بوده ام که از هر حیث اخلاق این بانو به اخلاق پیامبر(ص) شباهت دارد و در مقابل هم رفتار حضرت فاطمه زهرا در برابر ابوی خود همیشه با تبسم همراه بود.

,

 

,

وی با بیان اینکه ما در طول تاریخ اسلام 4 زن با اخلاق حسنه داشته ایم گفتند: پیامبر همواره از 4 زن با نام های آسیه، مریم، خدیجه و فاطمه به نیکی یاد کرده است و اخلاق و رفتار آنان را الگویی برای سایر زنان در جامعه معرفی کرده است.

,

 

,

امام جمعه پاوه افزود: مراد از نامگذاری این روز و هفته نیز با نام زن، یعنی زنان جامعه ما باید از اخلاق و رفتار این زنان تاریخ اسلام، الگو و اسوه یاد بگیرند.

,

 

,

وی با اشاره به آیه ای از قران کریم و با بیان اینکه حجاب، شناسنامه زن مسلمان است ادامه دادند: دشمن همواره به دنبال یافتن ضعفی از فرهنگ ما خصوصا پوشش حجاب است که آن را در جوامع اسلامی و یا غیر اسلامی تبلیغ و نمود دهد.

,

 

,

ماموستا ملا قادر قادری در پایان با اشاره به اوضاع نامناسب جهان اسلام و کشتار مسلمانان در اطراف گفتند: ما باید شکرگزار نعمت امنیت در منطقه خود باشیم.

,

 

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه نیز در ابتدای این مراسم ضمن تبریک روز زن و خیر مقدم به مهمانان اظهار داشت: حضرت زهرا یکی از زنانی است که در تمامی ابعاد زندگی می توان از اخلاق و رفتار وی الگو گرفت.

,

 

,

سرهنگ بهشتی راد افزود: الگوی رفتاری حضرت زهرا در مدت زمان کوتاه زندگی خود قابل پیگیری و الگو گیری است.

,

 

,

وی گفت: تاثیری که رفتار و اخلاق آن حضرت در جامعه آن زمان و تا به اکنون داشته اند باید زنانی که در جامعه اسلامی ، خود را مسلمان معرفی می کنند، از آن حضرت الگو بگیرند.

,

 

,

سرهنگ بهشتی با اشاره به نامگذاری امسال با نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل گفت: نقش تک تک خواهران و مادران ما که به عنوان مدیر منزل می باشند در اقتصاد مقاومتی با تولید صنایع دستی می تواند تاثیرگذار باشد.

,

 

,

وی در پایان گفت: تا زمانی که جامعه ما به سمت خانواده مولد پیش نرود، اقتصاد مقاومتی ما نیز موفق نخواهد بود.

,

 

,

اجرای گروه سرود و نمایش طنز نیز از دیگر برنامه هایی بود که در این مراسم برگزار شد.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه