اخبار داغ

گفتگو با جوان ۱۸ ساله لیلانی که به اردوی تیم ملی فوتسال ایران دعوت شد

گفتگو با جوان ۱۸ ساله لیلانی که به اردوی تیم ملی فوتسال ایران دعوت شد
علی اشرفی فوتسالیست 18 ساله ملکانی که در تست انتخابی تیم ملی فوتسال توسط سرمربی ملی فوتسال آقای ناظم الشریعه شرکت کرده بود، پس از موفقیت در این آزمون به تیم ملی فوتسال ایران دعوت شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از دیار ملکان، شهرستان ملکان سرشار از جوانانی مستعد و کوشاست که با اعتماد به نفس بالای خود، روز به روز پله های ترقی و پیشرفت را پشت سر گذاشته و شاهد دستیابی آنان  به بالاترین مدارج علمی ، ورزشی و فرهنگی در سطح کشور و استان هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار ملکان,

علی اشرفی جوان ۱۸ ساله لیلانی که به اردوی تیم ملی فوتسال ایران دعوت شده است و همچنین در  چندین تیم باشگاههای داخلی  برای مسابقات شرکت نموده است در این راستا گفتگویی اختصاصی با این جوان برومند لیلانی ترتیب دادیم که متن مصاحبه به شرح ذیل می باشد!

,

, ,

دیار ملکان: ابتدا خودتان را معرفی کنید.

,

بنده علی اشرفی متولد ۱۳۷۸ اهل شهر لیلان از ملکان و دانش آموز سال دوم دبیرستان(رشته علوم انسانی) از مدرسه رضوان لیلان مشغول به تحصیل هستم که از سن ۹سالگی فوتبال بازی می کنم.

,

دیار ملکان: شروع و پیشرفت را در فوتبال از چه زمان و در چه تیمی آغاز کردید و چه کسی مشوق شما بوده است؟

,

من فوتبال را از زمین خاکی شروع کردم در آن زمان تیم های کوچکی در هر محله وجود داشت و ما نیز در محله خودمان تیمی تشکیل داده بودیم که به آن یدی(یاری، دلاوی، یکدلی) می گفتیم و بعد از آن هم در تیم نوجوانان گسترش فولاد تبریز – فوتسال دبیری آپادانا- استقلال خوزستان منتخب ملکان و گسترش فولاد سهند بناب بازی کرده ام که قهرمانی های زیادی هم در این راستا کسب کرده و پس از آن هم به اردوی تیم ملی فوتسال ایران دعوت شده ام. خانواده ام و آقای داریوش جریبی همیشه مشوق من بوده است.

,

, ,

دیار ملکان: طرفدار کدام تیم ملی و باشگاهی در ایران و جهان هستید؟ الگوی شما در فوتبال؟

,

در ایران بعد از تیم ملی ، طرفدار تراکتور و استقلال هستم و در باشگاههای خارجی نیز طرفدار رئال مادرید و عاشق بازی لیونل مسی هستم.

,

دیار ملکان: بهترین بازیکن و مربی تاریخ فوتبال منطقه از دید شما؟

,

بهنام ایمان زاده بهترین بازیکن و داریوش جریبی بهترین مربی منطقه ما هستند.

,

دیار ملکان: بهترین و تلخ ترین خاطره فوتبالی خودتان را بیان کنید؟

,

بهترین خاطره ام حدود ۵سال پیش بود که به تیم گسترش فولاد معرفی شدم و بدترین  خاطره ام موقعی بود که تراکتورسازی در لیگ ۹۴ قهرمان شد و در لحظه آخر توسط نفت تهران شکست خورد و آخر سر هم سپاهان قهرمان شد.

,

دیار ملکان: اخلاق شما در بازی چگونه بوده است و آیا تا به حال در فوتبال درگیری داشته اید؟

,

اخلاق از ارکان مهم در فوتبال می باشد و گاهی اوقات که تیم گل می خورد کنترل کردن اخلاق سخت است اما تا آنجایی که بشود تلاش می کنم که با کسی درگیر نشوم.

,

دیار ملکان: حرف آخر!

,

بنده به نوبه خود از زحمات جناب مهندس نوایی معاونت محترم فرمانداری ملکان، داریوش جریبی و شهرام خیری و همچنین مسئولین محترم اداره ورزش و جوانان شهرستان که همیشه یار و یاور بنده و امثال بنده بوده اند نهایت تقدیر و تشکر دارم.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه