اخبار داغ

غرفه داران نمایشگاه لوازم التحریر:

تولیدات لوازم التحریر داخلی دارای کیفیت بالاتری نسبت به مشابه خارجی است/ حضور 3بازی ایرانی تولید داخل در نمایشگاه

تولیدات لوازم التحریر داخلی دارای کیفیت بالاتری نسبت به مشابه خارجی است/ حضور 3بازی ایرانی تولید داخل در نمایشگاه
با توجه به گذشت چند روز از شروع نمایشگاه لوازم التحریر ایرانی اسلامی و حضور 3 بازی ایرانی در این نمایشگاه، غرفه داران بر کیفیت تولیدات داخلی نسبت به مشابه خارجی بسیار تاکید دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از زنان قم، همیشه در انتهای تابستان یکی از فعالیت های مهم خانواده هایی که فرزند محصل دارند خرید لوازم تحصیل مورد نیاز آنها یعنی کیف، لوازم التحریر، کفش و ... می باشد، به هر حال ماه آخر تابستان که آغاز می شود تب خرید لوازم التحریر برای بچه ها داغ می شود بچه ها و به خصوص کلاس اولی ها با اشتیاق زیاد با والدین به خرید می روند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از,  زنان قم، ,  زنان قم، ,  زنان قم,

در این ماه لوازم التحریر، کیف و کفش با برندها و تصاویر شخصیت های داخلی و خارجی که تولید داخل و یا وارداتی هستند به سوی بازار سرازیر می شوند تا هر کدام با زیبایی و تصاویر خود برای کودکان دلبری کنند و مشتری خود را جذب کنند.

,

با این وجود یکی از نگرانی هایی که همه ساله با ورود به شهریور ماه برای خانواده های ایرانی و صاحب نظران فرهنگی تکرار می شد هجوم خاموش لوازم التحریرهای غربی و چینی می باشد و تا همین چند سال پیش هموطنان مجبور بودند برای فرزندان خود طرح‌هایی با انیمیشن‌های غربی تهیه کنند و شیرین‌ترین دوران کودکی فرزندانشان را با آنها گره بزنند.

,

از همین رو به کنار غرفه داران نمایشگاه لوازم التحریر ایرانی اسلامی رفتیم تا با آنها در خصوص ذائقه مشریان و تولیدات بومی خود گفتگویی را انجام دهیم البته باید این را هم گفت که چندسالی که لوازم التحریر با تصاویر شخصیت های ایرانی به بازار آمده است اما در مقابل لوازم التحریر خارجی اندک می باشد.

,

استقبال از لوازم التحریر ایرانی نسبت به سال قبل بهتر شده است

, استقبال از لوازم التحریر ایرانی نسبت به سال قبل بهتر شده است,

با این وجود ابوالفضل رزاقی  یکی از غرفه داران نمایشگاه لوازم التحریر در ساختمان ناشران در گفتگو با خبرنگار سایت خبری زنان قم، با اشاره به اینکه در این غرفه فقط نوشت افزار ایرانی موجود می باشد، گفت: استقبال مردم  نسبت به سال قبل از لوازم التحریر ایرانی بهتر بوده است.

, سایت خبری زنان قم،, سایت خبری زنان قم،, سایت خبری زنان قم,

, ,

دفاتر ایرانی با کیفیت بالا و زیبایی بهتر از دفاتر خارجی

, دفاتر ایرانی با کیفیت بالا و زیبایی بهتر از دفاتر خارجی,

وی ادامه داد: قیمت های کالای ایرانی نسبت به کالای خارجی یک مقدار بیشتر است ولی از نظر کیفیت بسیار بالا و از نظر زیبایی هم خیلی خوب می باشد و از نظر جلد نسبت به دفاتر خارجی در سطح بالایی قرار دارد.

,

رزاقی در ادامه اضافه کرد: نباید این قیمت پایین لوازم التحریر خارجی و وارداتی، مردم را مورد تردید قرار دهد چرا که لوازم التحریر تولید داخل با توجه به اینکه مقداری گرانتر از لوازم التحریر خارجی است اما از نظر کیفیت بسیار بالا می باشد.

,

 

,

این در حالی است که با نزدیکی به بازگشایی مدارس تب و تاب خرید کالا مورد نیاز مدارس بین دانش آموزان بسیار می باشد که در این خصوص محمد مهدی داستانی مسئول غرفه پخش بنیسی در نمایشگاه برپا شده در ساختمان ناشران در گفتگو با خبرنگار سایت خبری زنان قم، اظهار داشت: استقبال مردم از لوازم التحریر ایرانی امسال نسبت به سال قبل بهتر شده است و با نزدیک شدن به آغاز مدارس روبه بهبود می باشد.

, سایت خبری زنان قم،, سایت خبری زنان قم،, سایت خبری زنان قم,

وی ادامه داد: اکثر مردم دنبال لوازم التحریر ایرانی هستند و شخصیت های کارتونی ایرانی بر روی لوازم التحریر برای کودکان جذابیت بیشتری دارد.

,

حضور 3بازی ایرانی تولید داخل در نمایشگاه

, حضور 3بازی ایرانی تولید داخل در نمایشگاه,

داستانی با اشاره به تولیدات غرفه خود افزود: ما در غرفه خود 3 بازی ایرانی عملیات انهدامی 1 و 2 و سفر جنجالی که تولید شرکت خودمان می باشد را ارائه می هیم.

,

, ,

وی در ادامه بیان داشت: با تولید این بازی در نظر داشتیم در بازار بازی های رایانه ای، بازی های ایرانی هم حضور داشته باشد و بتوانیم درآینده با قدرت بیشتری بازی های بهتری را روانه بازار کنیم.

,

مسئول غرفه با اشاره به خرید بالای این بازی توسط بازدیدکنندگان، ادامه داد: بازدید کنندگان با خرید کالای ایرانی مخصوصا بازی های ایرانی از تولیدات ملی حمایت می کنند تا بازار محصولات ایرانی هم قوی شود.

,

تولیدات لوازم التحریر داخلی دارای کیفیت بالاتری نسبت به مشابه خارجی است 

, تولیدات لوازم التحریر داخلی دارای کیفیت بالاتری نسبت به مشابه خارجی است,  ,

مهدی ابراهیمی یکی دیگر از غرفه داران می باشد که در گفتگو با خبرنگار سایت خبری زنان قم، با اشاره به اینکه تولیدات داخل نسبت به سال های قبل در بازار بیشتر شده است، گفت: تمامی محصولات ما در این غرفه با تصاویر شخصیت های داخلی مخصوصا شخصیت عروسک دارا و سارا می باشد که بسیار مورد توجه کودکان قرار گرفته است.

, سایت خبری زنان قم،, سایت خبری زنان قم،, سایت خبری زنان قم,

, ,

وی ادامه داد: تولیدات لوازم التحریر داخلی دارای کیفیت بالاتری نسبت به مشابه خارجی است که از این میان می توان به تولید خودکار، دفاتر معمولی و سیمی داخلی اشاره کرد.

,

حضور برخی برندهای خارجی در نمایشگاه ایرانی اسلامی نوشت افزار

, حضور برخی برندهای خارجی در نمایشگاه ایرانی اسلامی نوشت افزار,

ابراهیمی در خصوص دفاتر خارجی اضافه کرد: با توجه به اینکه نمایشگاه نوشت افزار ایرانی اسلامی است اما هنوز هم می توان لوازم التحریر خارجی با شخصیت های خارجی را دربرخی از غرفه دید که این موضوع باعث ضربه به تولیدات داخلی می باشد.

,

, ,

وی در ادامه افزود: بر روی برخی دفاتر تولید داخل تصاویر کارتون های خارجی ضد فرهنگ اسلامی حک شده است که این موضوع هم باید مورد توجه مسئولان قرار بگیرد و به آن رسیدگی کنند.

,

حضور دفاتر با تصاویر شهدا در نمایشگاه

, حضور دفاتر با تصاویر شهدا در نمایشگاه,

برخی از دفاتر با تصاویر شهدا می باشد که این مسئله در سال های قبل با استقبال کمتری از سوی تولیدکنندگان صورت میگرفت و امسال هم در نمایشگاه غرفه های کمتری به عرضه این دفاتر اقدام کرده اند که شاید بتوانند دلیل این موضوع را نبود شناختی از سوی کودکان در خصوص شهدا دانست که باید در این امر فرهنگ سازی جدی شود.

,

در همین خصوص مهدی صفری یکی دیگر از غرفه داران می باشد که در گفتگو با خبرنگار ما ضمن اشاره به لوازم التحریر ایرانی اسلامی در این غرفه، گفت: ما در این غرفه علاوه بر لوازم التحریر با تصاویر شخصیت های کارتونی ، تصاویر شهدا را هم بر روی دفاتر چاپ کرده ایم.

, ما, ما, ما,

, ,

وی ادامه داد: این مسئله بسیار مورد توجه والدین قرار گرفته است و برخی کودکان هم فقط از این دفاتر خریداری می کنند.

,

صفری در ادامه افزود: برای اینکه بتوانیم دفاتری با این تصاویر تولید و به فروش برسانیم باید ابتدا شهدا و شخصیت های مهم کشور را به کودکان بشناسانیم تا بتوانیم در این راه موفق باشیم.

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه