اخبار داغ

تا اطلاع ثانوی ورزش نکید؛

باشگاه شهرداری زنجان تعطیل و جایگزین برایش در نظر گرفته نشد!/ صفوی: به موجب رای دادگاه سالن تخلیه و تخریب شده است

باشگاه شهرداری زنجان تعطیل و جایگزین برایش در نظر گرفته نشد!/ صفوی: به موجب رای دادگاه سالن تخلیه و تخریب شده است
باشگاه شهرداری زنجان واقع در دروازه ارک زنجان جهت ساخت پارکینگ طبقاتی تخریب شده ولی تاکنون جایگزینی برای آن مد نظر گرفته نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مهرزنجان، تعطیلی باشگاه شهرداری زنجان در پی احداث پارکینگ طبقاتی در زنجان نارضایتی بعضی از ورزشکاران را دنبال داشته است که در ادامه می خوانید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مهرزنجان, ، تعطیلی باشگاه شهرداری زنجان در پی احداث پارکینگ طبقاتی در زنجان نارضایتی بعضی از ورزشکاران را دنبال داشته است که در ادامه می خوانید.,

یکی از شهروندان می گوید:"چند هفته پیش باشگاه_شهرداری (سالن رزمی و سالن کشتی) واقع در  دروازه_ارک جهت درست کردن پارکینگ تخریب شده هیچ کس هم پاسخگو نیست که چرا باشگاه ورزشی باید جمع شود جایش را پارکینگ بگیرد جالب اینجاست که معاونت فرهنگی شهرداری فقط جوابش اینه که داریم پیگیری میکنیم ولی بعد نزدیک به یک ماه اقدامی صورت نگرفته. از دوستان به شورای شهر نیز مراجعه کرده اندتنها جواب اینه که پیگیری میکنیم آنجا حداقل 500 نفر (کودک و بزرگ)در حال ورزش بودند.میخواستم ببینم اینو میشه رسانه ای کرد تا شهرداری حداقل جایگزینی برای سالن تخریب شده در نظر بگیرد.(حمیدرضا از زنجان)"

,

*به موجب رای دادگاه سالن تخلیه و تخریب شده است

, *به موجب رای دادگاه سالن تخلیه و تخریب شده است,

در پی نارضایتی شهروندان و پیگیری پایگاه خبری مهرزنجان از شهرداری و معاونت فرهنگی شهرداری، سید سعید صفوی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری زنجان در این باره گفت: ساختمان دروازه ارک جزو ساختمان های قدیمی است که مدتی است مصوب شده که پارکینگ ساخته شود.

,

وی ادامه داد: هیات کشتی هم در این فضا بهره بردار بود که به موجب رای دادگاه سالن تخلیه و برای اجرای پروژه و تحویل تخریب شده است.

,

صفوی تصریح کرد: شهرداری پس از تخریب جلساتی با مسولان هیات و ورزش و جوانان داشته و صرفا از از باب مساعدت قول همکاری داده شده است.

,

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری زنجان گفت: ولی تامین سالن جدید برای تمرینات با خود هیات کشتی و اداره کل ورزش و جوانان هست و شهرداری صرفا قول مساعدت داده است.

,

شهردار زنجان در مورخه 26 مرداد 1395 در جلسه علنی شورای شهر زنجان به احداث پارکینگ دروازه ارگ زنجان اشاره کرد و افزود: عملیات اجرایی و کلنگ زنی این پروژه و پروژه احداث میدان میوه تره بار گلشهر امسال در هفته دولت انجام می‌شود.

,

هم اکنون این محل تخریب و برای ساخت پارکینگ مراحل بعدی تخریب انجام می شود.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه