اخبار داغ

مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

تفکر داشتن فرزند کم انحراف است/ زنان الگوهای بی بدیل پرورش کودک

تفکر داشتن فرزند کم انحراف است/ زنان الگوهای بی بدیل پرورش کودک
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: زندگی بدون فرزند یا با فرزند کم ذهنیتی منفی و نوعی انحراف است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پاک پرس، حجت الاسلام اسماعیل قبادی در مراسم روز خانواده و تجلیل از بازنشستگان، اظهار داشت: امروز برخی از خانواده ها دچار مشکلات اساسی شده اند به گونه ای که زندگی بهتر را در فرزند کم می بینند در حالی که این امر ذهنیتی منفی و نوعی انحراف است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پاک پرس،,

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه فرزند کم می تواند آسانی باشد اما به معنای خوشبختی نیست درباره ظرفیتهای ویژه زنان گفت: ظرفیت پرورش کودک در زنان ظرفیتی بی بدیل است که تنها از عهده آنان برمی آید.

,

حجت الاسلام قبادی با گرامیداشت روز مباهله بیان کرد: این روز آموزه هایی را به دنبال داشت؛ از جمله اینکه با مشرک در ابتدا با استدلال برخورد کرد، عرض و مال او در امان باشد نه مانند داعش که امروزه دست به جنایات فاحشی می زند.

,

وی با اشاره به اینکه آوردن حضرت زهرا(س) در روز مباهله نشانگر توجه پیامبر(ص)به جایگاه زن است افزود: نقش آن بزرگوار در مدیریت خانواده و تربیت فرزندان کمتر از حضرت علی(ع) نبوده است.

,

وی با تاکید بر اینکه نقش تربیتی زنان در خانواده بسیار بر جسته است افزود: مردان قدرت درک ابعاد تربیتی زنان را ندارند.

,

حجت الاسلام قبادی موفقیت مالی خانواده ها را در گرد مدیریت موفق زنان دانست و گفت: با توجه به بیانات امام راحل(ره) مبنی بر اینکه از دامن زن مرد به معراج می رود پس مردان موفقیتهایشان را مدیون مادران یا همسران یا هردوی آنان هستند.

,

وی تجلیل از زنان بی سرپرست را امری ارزشمند دانست و افزود: اسلام حقوق زنان و مردان را مانند هم قرار داده اما مسئولیت تامین مخارج زندگی را به طور واجب بر عهده مرد قرار داده اما این به معنای عدم تلاش زنان نیست و از آنجا که مدیریت داخلی بر عهده زنان است زنان و مردان مکمل همدیگر هستند.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه