اخبار داغ

سرپرست وزارت آموزش و پرورش خبر داد:

پرداخت مطالبات بازنشستگان سال ۹۴ تا چند روز آینده

پرداخت مطالبات بازنشستگان سال ۹۴ تا چند روز آینده
سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: طبق مکانیزمی که سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی با مشارکت وزارت اقتصاد در پیش گرفته است امیدواریم از طریق اوراق خزانه، مطالبات بازنشستگان سال ۹۴ حداکثر تا ۴۵ روز آینده پرداخت شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری خمین نیوز  سید محمد بطحائی سرپرست وزارت آموزش و پرورش عصر دیروز در حاشیه مراسم افتتاح مدرسه خیر ساز شهیدان تقی زاده در شهرستان خمین گفت: این آموزشگاه، همزمان با ۹ مدرسه خیرساز دیگر در استان مرکزی افتتاح شد که نشان از مشارکت خوب خیرین و مردم در امور معنوی دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری خمین نیوز,

وی اظهار کرد: همه ساله خیرین در نقاط مختلف کشور در این امر شرکت می‌کنند و تعهداتی را برای احداث مدارس انجام می‌دهند؛ در حوزه مدرسه سازی و تجهیز مدارس، حدود یک سوم از مدارس کشور توسط خیرین ساخته شده است.

,

بطحائی همچنین به نارضایتی برخی از خیرین در خصوص تعهدات دولت در پروژه‌های مشارکتی اشاره کرد و افزود: برخی از این پروژه‌ها با مشارکت دولت انجام می‌شود که در بعضی موارد به دلیل مشکلات اعتباری این تعهدات از سوی دولت به درستی انجام نمی‌گیرد اما دولت درصدد است تا این مشکلات را مرتفع سازد.

,

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به مطالبات بازنشستگان فرهنگی گفت: مطالبات بازنشستگان سال ۹۳ اگرچه با تاخیر ولی به طور کامل پرداخت شده است.

,

بطحائی تصریح کرد: طبق مکانیزمی که سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی با مشارکت وزارت اقتصاد در پیش گرفته است امیدواریم از طریق اوراق خزانه که آموزش و پرورش آن را دنبال می‌کند، مطالبات بازنشستگان سال ۹۴ حداکثر تا ۴۵ روز آینده پرداخت شود.

,

مدرسه شهیدان تقی‌زاده همزمان با ۹ پروژه خیرساز دیگر در استان مرکزی با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش عصر دیروز افتتاح شد.

,

این مدرسه خیر ساز با زیربنای ۱۴۹۱ متر مربع و اعتبار ۱۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه