اخبار داغ

رئیس مجمع خیران مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار آذربایجان‌شرقی:

مشارکت بیش از یک هزار خیّر شناسنامه دار در امر مدرسه‌سازی و مدرسه‌یاری/ جمع آوری بیش از چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال از خیّران

مشارکت بیش از یک هزار خیّر شناسنامه دار در امر مدرسه‌سازی و مدرسه‌یاری/ جمع آوری بیش از چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال از خیّران
رئیس مجمع خیران مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار آذربایجان‌شرقی گفت:‌ تاکنون بیش از چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال خیرین استان در امر مدرسه‌سازی و مدرسه‌یاری جمع‌آوری شده است که در جریان جشنواره خرداد ۹۵ خیرین استان بیش از ۷۵۰ میلیارد ریال کمک کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از پیک هشترود، عبدالله فرمانی ظهر امروز در جلسه مجمع خیرین مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار منطقه هشترود اظهار داشت: هم‌اکنون یک هزار نفر خیر مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار به‌صورت شناسنامه‌دار در استان وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیک هشترود, پیک هشترود,

 

,

وی اظهار داشت: تاکنون بیش از چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال خیرین استان در امر مدرسه‌سازی و مدرسه‌یاری جمع‌آوری شده است که در جریان جشنواره خرداد ۹۵ خیرین استان بیش از ۷۵۰ میلیارد ریال کمک کردند.

,

 

,

رئیس مجمع خیران مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار آذربایجان‌شرقی افزود: فرهنگ مدرسه‌سازی و مدرسه‌یاری خوشبختانه در کشور و در استان ما جا افتاده است و کارهای بزرگی توسط خیرین انجام گرفته و در حال انجام است ولی باز چشمان کودکان معصوم در مناطق محروم منتظر دستان مهربان این معماران آسمانی‌اند.

,

 

,

وی شناسایی مدارس  مناطق محروم را ضروری دانست و تاکید کرد: مسؤولان باید زمینه این شناسایی را برای خیرین فراهم کنند تا با شناخت از کمبود کلاس و فضای آموزشی و متناسب با نیازهای منطقه عمل کند.

,

 

,

فرمانی استقبال و میزان مشارکت خیرین مدرسه‌ساز در استان را مطلوب ارزیابی و تصریح کرد: خوشبختانه آگاهی‌بخشی و رشد و توسعه علم و دانش، فریضه‌ای است که در استان تبدیل به فرهنگ شده است.

,

 

,

بهمن اقدمی مدیر آموزش و پرورش هشترود نیز گفت: هم اکنون ۵۰ مدرسه شهری و روستایی هشترود در حال تخریب است و نیازبه بازسازی دارد .

,

 

,


وی اظهار داشت: مدارس روستاهای آغچه کندی , سلوک , نصیر آباد , دامناب , صوفیلار و مدرسه ۶ کلاسه عطار هشترود توسط خیرین در حال ساخت مجدد است و تا شروع سال تحصیلی آینده افتتاح خواهند شد .
وی افزود : تمام مدارس شهری و روستایی نیز به بخاری های استاندار مجهز شده اند و بخاری های چکه ای از مدارس هشترود جمع آوری شده اند.

,
,
,

 

,

در این جلسه کوچکترین خیر مدرسه یار کشور بنام حدیث دین محمدی از هشترود معرفی شد .
حدیث دین محمدی هم اکنون یکساله است و از۶ ماهگی به عنوان عضو این مجمع می باشد و در مدرسه یاری کمک مالی می کند.

,
,

 

,

 

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه