اخبار داغ

ترافیک نیمه سنگین در جاده ها

ترافیک نیمه سنگین در جاده ها
رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور با تشریح آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور از بارش برف در محورهای ۶ استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ نادر رحمانی گفت: طبق آخرین گزارش‌های دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور، هم‌ اکنون در باند جنوبی آزادراه کرج - تهران از محدوده‌های پل فردیس تا پل کلاک  و گرمدره ترافیک نیمه‌سنگین و در سایر جاده‌ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: بر همین اساس در استان های آذربایجان شرقی، اردبیل (اکثر محورها) و آذربایجان غربی (محورهای خوی و ماکو)، گیلان (ارتفاعات محور تالش) و مازندران (ارتفاعات محورهای هراز، فیروزکوه و کندوان) بارش برف و در استان های البرز، چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی، سمنان، گیلان، مازندران (اکثر محورها) و اصفهان (محورهای دامنه و گلپایگان) و خوزستان (محور ایذه) بارش باران گزارش شده و در سایر راه‌ها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.

,

سرهنگ رحمانی افزود: محور فیروزکوه در محدوده هنرستان کشاورزی از کیلومتر ۱۳ تا۱۹ از روز شنبه تا سه‌شنبه از ساعت ۷ تا ۱۷ و چهارشنبه از ساعت ۷ تا ۱۲ به دلیل عملیات روکش آسفالت، تردد خودروها همراه با ترافیک انجام می‌شود.

,

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور گفت: کمربندی دهلران، محور فرعی اولنگ - شاهرود و شمشک – دیزین، پونل - خلخال، ایذه - اندیکا و تا اطلاع ثانوی مسدود است.

,

 

,

 

,

منبع:مهر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه