اخبار داغ

کارشناس مسائل اقتصادی:

کلید تدبیر طنز سیاسی بود که روحانی از آن استفاده کرد/دولت روحانی اولین دولت با عمر 4 سال است

کلید تدبیر طنز سیاسی بود که روحانی از آن استفاده کرد/دولت روحانی اولین دولت با عمر 4 سال است
کارشناس مسائل اقتصادی گفت: بنا به شواهد موجود خود دولت هم دچار تردید شده و این نگرانی که آیا در انتخابات 96 اکثریت آرا را کسب می کند یا نه در اظهارات آقای روحانی مشهود است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛جعفر قناد باشی در گفتگو با خبرنگار  قم فردا،گفت: دولت در مجموع در انتخابات 92 وعده های زیادی را داده ولی از دید مردم و کارشناسان خیلی از این وعده ها عملی نشده،مضاف براینکه برخلاف آنها عمل شده که برای مردم مشکلات زیادی را نیز ایجاد کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا, قم فردا,

وی افزود: در صحبت های آقای روحانی کلید واژه هایی مثل رونق اقتصادی،اشتغال،از بین بردن بیکاری،استفاده نکردن از یارانه 45 هزار تومانی،سیاست خارجی و ... دیده میشد؛اما امروز چیزهایی مشاهده می کنیم که برخلاف آنها می باشد.
کارشناس مسائل سیاسی گفت: روحانی با در دست داشتن کلید به میدان آمد و اعلام کرد که قصد دارد با آن مشکلات مردم را حل کند،اما هیچ یک از مشکلات با کلید روحانی حل نشد و امیدی که از آن یاد می کردند در سال های عمر دولت یازدهم رفته رفته به نا امیدی محض نزدیک شد.

,
,

 قنادباشی عنوان کرد: برای همه محرز شده که این دولت توانمندی حل مشکلات را ندارد.دولت به خاطر نبود انگیزه،دغدغه،دلنگرانی،شناخت از مشکلات و همچنین سن بالای وزیران است که توانایی کار کردن ندارد.

,

تنها امید دولت روحانی برای انتخابات 96 کمک رسانه های معاند است

, تنها امید دولت روحانی برای انتخابات 96 کمک رسانه های معاند است,

وی همچنین درباره اقبال روحانی در انتخابات بعدی ریاست جمهوری اظهار داشت: بنا به شواهد موجود دولت هم دچار تردید شده و این نگرانی در اظهارات آقای روحانی مشهود است،تنها امید آنها کمک رسانه های معاند مثل بی بی سی،ووآ،وی آی ای و صدای آمریکا به دنبال یک فضای موقتی هستند که در شب انتخابات با تخریب طرف مقابل بتوانند فضایی برای خود باز کنند.

,

 کارشناس مسائل سیاسی بیان کرد: رو آوردن اصلاح طلبان و اعتدالیون به تخریب شدید مهره های اصولگرا خود به معنای نا امیدی در آنهاست.آنها به این اعتقاد دارند که اگر اصلاح طلبان و اعتدالیون رای نیاورند برای آمریکا ضرر دارد لذا به این خاطر است که با استفاده از رسانه های خارجی سعی در تخریب اصولگرایان دارند وگرنه هیچ دستاوردی وجود ندارد که روحانی بتواند از آن به عنوان یک امتیاز از آن استفاده کند.

کلید تدبیر طنز سیاسی بود که روحانی از آن استفاده کرد

,
,
, کلید تدبیر طنز سیاسی بود که روحانی از آن استفاده کرد,

وی در بخش پایانی بیان داشت: مدت هاست که کلید آقای روحانی تبدیل به یک طنز سیاسی شده و این ابزار برای جلب مردم نا کار آمد است، در عموم مردم و حتی خود رئیس جمهور هم به این نتیجه رسیده به هیچ وجه استفاده از کلید واژه کلید درست نیست و نتیجه عکس دارد.

,

دولت روحانی اولین دولت با عمر 4 سال است

, دولت روحانی اولین دولت با عمر 4 سال است,

قناد باشی در پایان گفت: تمام کارشناسان داخلی و خارجی به این نکته اذعان دارند که دولت روحانی با تزریق نا امیدی در جامعه اولین دولتی می شود که عمر بیشتر از 4 سال ندارد. تعداد افرادی که گفته می شود سابقا به روحانی رای داده اند و در سال 96 این کار را انجام نخواهند داد در حال افزایش است.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه