فراخوان عمومی تامین‌‌کنندگان تجهیزات تولید داخل

شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) به‌منظور توسعه و بروزرسانی فهرست تامین‌کنندگان خود در زمینه تأمین تجهیزات تولید داخل (شامل انواع دکل، فنس و سایه‌بان، باتری، رکتیفایر، تابلو برق و کابل برق)، فراخوان عمومی داد.


پزشکان به دستیار هوش مصنوعی مجهز می‌شوند

یک شرکت آمریکایی سعی دارد پزشکان را به دستیارهای هوش مصنوعی مجهز کند تا وظایف معمول آنها را پیش از ویزیت بیمار، هنگام انجام دادن آن و پس از آن به طور خودکار انجام دهند.


سرمایه گذاری بدون ریسک در دنیای ترید: راهنمای جامع پراپیفیکیشن

تا به حال آرزو داشته‌اید که در بازارهای مالی فعالیت کنید، اما نگران از دست دادن سرمایه خود بوده‌اید؟ پراپیفیکیشن، راه حلی نوین و هوشمندانه برای تحقق رویای شماست. با پراپیفیکیشن، شما می‌توانید بدون نیاز به سرمایه اولیه، به دنیای …


بازدید معاون فراجا از غرفه همراه اول در نخستین روز نمایشگاه ایپاس

در نخستین روز بیست و یکمین دوره نمایشگاه ایپاس معاون فراجا از دستاوردها، محصولات و خدمات عرضه شده همراه اول در نمایشگاه بازدید کرد.


هوش مصنوعی جزئیات دقیق اتصال اسپرم و تخمک را نمایش داد

ابزار هوش مصنوعی که یکی از جوایز نوبل شیمی امسال را از آن خود کرد، جزئیات دقیقی از اتصال مولکولی اسپرم و تخمک را نشان داده است.


مدیرعامل ایرانسل: برنامه ایرانسل حرکت به سمت اپراتور هوش مصنوعی است

افتتاح ۱۱۴۴ مین سایت 5G ایرانسل در بوموسی و تکمیل پوشش فیبرنوری صدرا/ مدیرعامل ایرانسل: برنامه ایرانسل حرکت به سمت اپراتور هوش مصنوعی است.


حضور همراه اول در ایپاس 2024 با ارائه سرویس‌های نوین ارتباطی

همراه اول با حضور در نمایشگاه ایپاس 2024 و ارائه خدمات نوین سازمانی، فرصتی برای آشنایی با جدیدترین فناوری‌های ارتباطی فراهم می‌کند.


برند ریباک و تاریخچه ریبوک

هر یک از برندهای دنیای مد و ورزش قصه های مخصوص به خودشان را دارند، برند ریبوک یکی از محبوب ترین برندها در سر تا سر دنیا است، این برند علاوه بر تولید کفش های ورزشی در فرهنگ عامه تأثیرگذار …


بج سینه چیست و چه کاربردی دارد؟

بج سینه فوری یا نشان سینه، یک نماد و علامتی است که بر روی سینه یا لباس افراد قرار می ‌گیرد و اغلب به عنوان نشانه ‌ای از تعلق به یک گروه، سازمان، یا جامعه مورد استفاده قرار می‌ گیرد. …


تحول دیجیتال ایرانسل؛ از توسعه زیرساخت‌ها تا نوآوری در هوش مصنوعی و پروژه‌های اجتماعی

مدیرعامل ایرانسل درنشست خبری به مناسبت هجدهمین سالگرد تاسیس، از راهبردهای کلیدی این شرکت برای تبدیل شدن به یک شرکت فناوری‌محور (Techco) پرده برداشت و در مورد لایه‌های سه‌گانه اقتصاد دیجیتال، به بررسی نقش و تأثیر ایرانسل در اقتصاد دیجیتال …